پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

بحران ظرف

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۲۹ ب.ظ
به نام خدا
شب تصمیم می گیرم بعد از مدتها سفارش غذا و حاضری خوردن و حتی بی خیال شام شدن یه چیزی درست کنم. در نگاه اول آشپزخونه شبیه به یک کابوس تو در تو و تموم نشدنی نیمه شبانه و دهشتناک می مونه ! راستش من از ظرف شستن بدم نمیاد. ولی همیشه وقتی می بینم هنوز ظرف تمیز داریم با خودم میگم خب چه کاریه؟! آخه من خیلی آدم منتطقی هستم. ولی وقتی دیگه ظرفی برا کثیف کردن باقی نمونده همون منطق بهم میگه که خب پسرم! دیگه تفریح بسه! من میدونم از پسشون بر میای!
ولی باور کنید شروع کردن شستن ظرفا خیلی سخته. یعنی برای اینکه تصمیم بگیرم که شستن شون رو شروع کنم مجبور شدم قبلش سه اپیزود از یه سریال اکشن رو پشت سر هم ببینم تا بدین ترتیب در وجودم انگیزه برا حرکت ایجاد بشه !
ولی افسوس که چه فایده !
حتی رفتم یه دستکش سایز مدیوم گرفتم و آویزون کردم بالای سینک به این امید که شاید یه روزی اونا به حرف بیان و بگن بیا ما رو دستت کن! ما از پوست دستان شما محافظت می کنیم! ولی افسوس که زکی! پوست ما همچون پوست کرگدن بوده و این سوسول بازیا اصن به ما نیامده است.
خلاصه که اینطوری نمیشه اصن.
راهکارها وپیشنهادات خود را به آدرس خود ارسال کنید. ما میریم خونه ی بچه ها یه مدت!

۹۲/۰۶/۰۲
پشت کوهها

نظرات  (۱۷)

عی بابا...کوه کندن که نیست.... 4تادونه ظرفه دیگه... :)


کوه کندن که راحته !
1. استفاده از ظروف یک بار مصرف گیاهی
2. خرید یک دستگاه ماشین ظرف شویی
3. خانم همسایه ی طبقه پایینی
4. فتوسنتز به جای غذا خوردن!
5. تلفن به مادرگرام برای بالازدن آستین :دی

اون تیکه خرید دستکش ظرف شویی خیلی نمک بود! :))

نظر بنده به شماره ی چهار نزدیکتره !
به نظرم باز شما سوسولی فکر کنم باید به این مرحله ایی برسی که بازم توی همون ظرف های کثیف دوباره غذا بخوری اولش سخته و شاید به نظرت چندش آور ولی من برای اینکه این امر برات عادی بشه تجویز فیلم سالو میکنم این فیلم روزی یه بار هم ببینی فکر کنم جواب گو باشه حتی اگه حال و حوصله دیدن کاملشو نداشتی از دقیقه 51 به بعد پیشنهاد میدم :D

این مرحله واقعا مرحله ی دست نیافتنی و متعالی هست.
ینی میشه اون روز رو دید ؟!
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۰۹ عارف عبداله‌زاده
می تونی یکی دیگه رو بیاری و تو رودربایستی (روی در ایستادن!) بندازیش! ما که ازین کارا زیاد کردیم...

بلد نیستم حیف !
-شکلک دروغ گفتن در حد حناق!-
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۳۸ مـَـ ه جَـبـیـטּ
:|
واقعن کِ .. دو عدد ظرف هم نیاز بِ  دستکش داره آخه  !!!

مممم
من با افتخار اعلام میکنم کِ کار آشپزخونه رو در کنار درس خوندن و کارهای هنری بسیار دوس میدارم ..

» البته شما پسرا هیچم موجوداتِ عجیبی نیستین !

دو تا چیه آخه؟
دیگه از دو رقمی هم گذشتن !
هیچ راهی نداره. آدرس‌تو برام ای‌میل کن. من دارم دست‌کشامو می‌پوشم..

رمز موفقیت تون رو لدفن برا بینندگان بگید
سلام

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

مارو یاد خوابگاهمون انداختی دادا

بچه های ماهم همینکارو میکردن. تاجایی که خودمون ظرف داشتیم استفاده میکردن. وقتی نداشتیم از اتاق بغلی قرض میگرفتن. وقتی اونام نداشتن از طبقه های پائینی و لاین های بقلی کش میرفتن.

خلاصه قانون پایستگی ظرف بود تو خوابگاه. از یه اتاق به اتاق دیگه...

خدائی ما مردا خوب مخمون کار میکنه ها!
آخه ینی چی ظرف شستن!

(البت این حرفا مال قبل ازدواجه ها! خوب قدر بدون داداش که چن وقت دیگه مثه همین خانومایی هستن تو تلوزیون که قیافشون شبیه مرداس!
مثه اونا باید پیش بند ببندی و دستکش تو دست ظرف بشوری و حسرت روزای عشق و حال مجردی رو بخوری و ....... هعییییییییی)

اصن داغون شدم. له له ام الان...
آقا یاعلی

من از اعماق وجودم قدر میدونم یناا !
می تونم اینجا کامنت بزارم؟
به نام خدا
 من فکر می کنم اگه برم جهنم خدا یه اتاق می ده پر ماهی تابه تخم مرغی یه روز مونده و قابلمه ته گرفته(رو این دوتا حساسم) و من کلا به صورت جاوردان فقط می شورم می شورم.یعنی در این حد خوشم میاد از ظرف شستن.
فقط خواستم بگم درکتون می کنم(این چیز کمی نیست).

اون ماهی تابه تخم مرغیایی که تو جهنم میدن هرچی میشوری آب میکشی بازم کثیفه هاااا !
فکر کنم من اینجا کامنتی گذاشتم!
بی خیال!

منم همینطور فک میکنم!
خب من ظرف شستنو خیلی دوس دارم. عاشق‌شم ینی. فوق‌العاده‌س. فقط باید آبِ گرم و مایع خوب و اسکاچ خوب باشه. همین. دست‌کش نباشه. مهم اون اراده‌هه‌ست که پاشی بیای تا لبِ سینک. باقی‌ش حله! که خب بابت اون اراده هم بنده یه وقتایی گوشام صدای ظرفا رو می‌شنون که دارن التماس‌م می‌کنن. همون‌طوری که صدای زباله‌های تو خیابونو می‌شنون و مجبورم می‌کنن خم شم و برشون دارم و الخ...
مورد علی‌رضاخان هم پیش‌نهاد بدی نیست. ولی خب نکبت‌باره. ما به‌ش می‌گیم سگ‌خوری. ینی می‌گفتیم. تو حجره و اینا!

پیش‌نهاد بنده البته برای کمک به محیط زیست و هم‌چنین صرفه‌جویی در مصرف آب که یک امر جدی‌ست استفاده از ظروف یک‌بار مصرف و خریدشان به صورت عمده است! سرطان‌زا هم هست و باعث می‌شه زودتر بمیری تا کم‌تر اکسیژن مصرف کنی و جهانو آلوده کنی و چاه توالت خونه‌تونو پر کنی! بیش‌تر ازین بگم از فوایدش‌؟!

من برا بقیه ی عمر کوتاهم دیگه مجاب شدم! :|
۰۵ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۰۸ خارج ازچارچوب
راه خودم این بود که هرظرفی استفاده می‌کردم همون موقع میشستم.ظرف شستن نیاز به روحیه قوی داره.وقتی ببینی توی ظرفشویی دوسه تا ظرف بیشتر نیست راحت میشوریشون.ولی انباشته باشه اصلن نمیتونی طرفشون بری.

اینو قبول دارم.
من عاشق ظرف شستنم! جدی! مثلا یه عالمه ظرف کثیف باشه نامرتب بعد آدم بخواد همشو بشورهههه! اصنم نمیفهمم چرا بقیه میگن حوصله ی ظرف شستن ندارن یا چی! البته من حتی یه لیوانو هم بدون دستکش نمیشورم! ولی خب دفعه ی بعد که خواستین ظرف بشورین همینجور موقع شستن واسه خودتون حرف بزنین و برین تو فکر خیییییییییلی حال میده!!! خیلی!
البته تو خوابگاه دوس ندارم اینکارو زیاد

من اگه برم تو فکر و بعدش معتاد شم شما جواب بچمو میدین ؟
پیشنهاد ما اینه که زودتر برید ظرفهاتونو بشورید همین.

خیلی سازنده بود!

مزدوج شدن بهترین راهکار

اولش واسه خاطر ظرف بهش فک کنید ...بعدش خوبی های دیگه ایم داره


بابا بی خیال خودم میشورم!

اینقد از زن گرفتن بدتون میاد که تن ب ظرف شستن میدین و سراغ زن نمیرین  بابا ایوالا

حالا ما توخونه بحران لباس داریم ..اون دیگه خیلی بدتره


البته یه ماشین ظرفشویی بخریم دیگه موضوع برا همیشه متنفی میشه !
۱۱ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۲ تازه اومدم
ببخشید من تازه دارم اینارو میخونم و نظر میذارم

نخواستین تاییدش نکینی اصن
فقط محض اطلاع تون دخترهایی هستن که اصن از ظرف شستن خوششون نمیاد همینطور از اتو کردن
پس بی خود باخیال زن گرفتن دنبال حل اینجور بحرانا نباش

دختر خالم تو خاطراتش از خوابگا میگه تولد گرفتیم رفتیم همسایه ها رو دعوت کردیم وسط بزن و بکوب بهشون میگفتیم بچه هابرید بشقاب و چنگالو چاقو بیارید بهتون کیک بدیم.
اون بنده خداها هم میاوردن اینا تو بشقاب هاشون کیک و سایر خوراکی ها میخوردن بعد میگفتن دستتون درد نکنه باشه میشوریمشون میاریم....و اونا هم رودربایستی میگفتن نه..... میشوریم دیگه چارتا ظرف بیشتر نیس که....

ضمنا صبحا تو خوابگا با دسته کفگیر چوبی ازین بزرگا هم چای شیرین کردن تو کتری و ریختن برا کل افراد طبقه تو کاسه استکان بسیار کوچک و دکوری هایی که چاله مانند هستن نیز از تجربیاتشون بوده.....

مجردیه دیگه

پس به دنبال زن گرفتن برا این مورد اصن نباش

به هر حرفی نباس گوش داد که

واللللا


عجب!
منم دقیقا همین مشکلو دارم 
ظرفام دارن از آشپزخونه میان بیرون کم کم 
حتی روم نمیشه زنگ بزنم این خدماتیا بیان ، دآخه آبروم میره با این آشپزخونه 

:))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">