پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

و اما عشق...

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۵۳ ق.ظ

خربزه قاچ شده را جلو اش گذاشتم
گفتم: واسه شما قاچ کردم ، بفرمایین.
هر چه اصرار کردم نخورد.
قسمش دادم که اینا رو با پول خودم خریدم.

الان هم فقط به خاطر شما قاچ کردم.
باز هم قبول نکرد.
می گفت: بچه ها توی خط از این چیزها ندارن ....


(خاطره ای از زندگی شهید باکری)

 

وقتی شیطان از دستور خدا سرپیچی کرد و بر انسان سجده نکرد دلیل کار خود را برتری ماهیت و ماده خلقت خود ذکر کرد و گفت که آتش بر خاک برتری دارد. ولی اشتباه او این بود که معیار سنجش برتری جنس و ماده نبود بلکه عشق بود. توانایی دارا شدن عشق بود که انسان را بر همه موجودات برتری میداد. عشق یعنی ندیدن خود. یعنی فدا کردن خواسته ها و آرزوها برای رسیدن به معشوق. و این ویژگی بود که انسان را لایق مسجود شدن کرد.

هر آن کسی که در این حلقه نیست زنده به عشق
بر رو نمرده به فتوای من نماز کنید....

 

(تنهایی)


۹۲/۰۶/۰۵
پشت کوهها

نظرات  (۱۰)

چه تیتر خوبی..!

این پست توسط جناب "تنهایی" نگاشته شده و کلیه ی حقوق مادی و معنویش مال خودشه !
دست 
جیغ 
هورا 
برای
جناب 
آقای 
تنهایی
:D


:)))
سلام


عشق یعنی حا و سین و یا و نون
عشق یعنی رقص مستی غرق خون...



:)
حاجی تنهایی ؛همیشه قلم زیبایی داشته و دارن ......از همینجا خدمتشون سلام عرض می کنم یادشون بخیر:)
عشق دردانه ست و من غواص و دریا میکده

سر فرو بردم در آنجا تا کجا سر بر کنم

همه اوست و او همه .........


جناب تنهایی هم علیک سلام عرض می کنن!
۰۶ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۲ مـَـ ه جَـبـیـטּ
از این پست خوشم اومده ..

:)
عالی. دستشون درد نکنه.


:)
دم جناب تنهایی گرم...


+ظرف ها در چه حالند؟!

سخت بود ولی موفق شدم!
پایینش هم ننوشته بودین (تنهایی) ، از بیست کیلومتری داد میزد از جناب تنهایی هستش!

ینی اصن له له شدماا !
ای بابا ما گفتیم به خاطر دو تا دونه ظرف رفتین عاشق شدین و تمام

اومدیم تهش دیدیم امضای جناب تنهایی هست !!!

+ یهو به خاطر ظرف و لباس و جارو و این چیزا فکر ازدواج نزنه به سرتون که در جریان باشید بعد از ازدواج همه ی اینها کماکان به عهده ی خودتون هست البته به صورت دوبل :دی

من ممنونم که چشام رو به حقایق تلخ زندگی باز کردین !:دی

سلام به نویسندگان!

دیدی ملت برای ابراز وجود یا اعلام حضورشون بعضی وقتا همین طوری یه چیزی می پرونن؟! الان و این پیام همچین حکمی داره!

با موبایل اینو خوندم. هر خطش رو که هیچ, هر کلمه ش رو که می خوندم با خودم می گفتم اینو پشت کوهها نوشته؟! :|

حاضر!!


من خوشحالم که به همچین شناخت کاملی از بنده رسیدید! :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">