پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

تصاویری خفن !

پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۲۳ ب.ظ

به نام خدا


انسان در مواقعی از زندگی حرفی برای گفتن ندارد !

در این مواقع عکس آپلود می کند !


۹۲/۰۸/۰۹
پشت کوهها

نظرات  (۲۴)

و اگر عکسی برای آپلود نداشت، چه می کند!!؟؟

میگرده پیدا میکنه !
۰۹ آبان ۹۲ ، ۲۱:۵۸ مـَـ ه جَـبـیـטּ
واااای
اینا چقد قشنگن ...

» تصویر شماره سه .. همیشه جزء رمانتیک ترین هام بود ..
خیلی دوسش دارم ..


+ میگم!
وقت آزاد داشتن هم چیزِ خوبیه :|

عاره من از بچگی دوس داشتم وقت ازاد داشته باشم!
برگهای پاییزی (عکس دو)
ابرها
شکوفه ها
پونه



:)
سلام 
شما به روح اعتقاد دارید؟
.
.
.
روحمون زنده شد با دیدن این عکسا!!!
خودتون گرفتین؟
زنده باشید

من دوس داشتم عکاس نشنال جئوگرافیک باشم
ولی اینا رو من نگرفتم!
از بالا دوازدهمی. خیلی خیلی خیلی خوبه.
باقی‌شم برای من که با این فضاها بی‌گانه نیستم و تو هم‌چه جاهایی عمرمو گذروندم و زنده‌گی کردم، یادآور خاطرات دور و نزدیکه.. هعی.

بابا زندگی در طبیعت!
بابا دوچرخه سواری در جنگلهای خوف!
سلام

کجاست؟

باور کنید نمیدونم!
۱۰ آبان ۹۲ ، ۱۱:۵۲ زهره سعادتمند
اصن من یادمه.
شما از بچگی خیلی عکس دوس داشتی!

عاره خودمم یادمه!

سیزدهمی خیلی خوبه

انگار عکاس سوار تاب بوده و ب آسمون نگا کرده و عکس گرفته

 

 

شایدم این عکسه رو من انداختم یکی دیگه ب اسم خودش ثبت کرده

اصن من از اولشم می دونستم حقم توی این مملکت خورده می شه

اصن من می خوام برم خارج حقم خورده نشه

خارج کی این طوریه

همه ب هم احترام می ذارن

ایییییییییییییییییییییششششششششششششششششششش

 

واللا با این نوناشون


من بیشتر حس کردم عکاس خوابیده رو زمین داره چرت میزنه یه فلشم زده این وسط!
شما بری خارج، خارج کجا بره ؟ :)
۱۰ آبان ۹۲ ، ۲۰:۱۲ خارج ازچارچوب
همش که طبیعت بهاری بود غیر یکی. نکنه از بچه‌های بهاری هستی؟ :))

سه چار تای آخری تابستونی بود!
بهاری م خودتی !
به حق ایام عزیز...

بلند بگو آمین!

خب وقتی حرفی واسه گفتن نداره میتونه سکوت کنه 

حتمن ک نباید یچیزی بگیم..

قشنگ بود


من دیگه حرفی ندارم :|
اینا عکسای من نیس که میخواهم در آینده بندازم ؟!
بعد 
دست تو چیکار میکنه  :D

بذار حالا جوهر فاکتور خرید دوربینت خشک بشه !:)
روحیه ی لطیف شما قابل تحسینه! :)
سومی خوبه فقط

بح!
دو کفترعاشق!

harfam nadashti ye dune aks, do ta aks, na dg in hame       


حسودیتون میشه من میدونم!
چقدررررررررررررررررر حوصله ..!!!!!

دوست داشتین از گردن به پایین رو نداشتین به اندازه من حوصله داشتین؟!
و گاهی سکوت را ترجیح میدهی...

صرفا گاهی!
چطور شده دیگه ازتون خبری نی؟

چیز خاصی نشده !
ما زنا همیشه حرف برای گفتن داریم.ولی عکساتون حرف نداره

خوش بحال شما!

nakone sarbazitun dare tamoom mishe??????????????

vaaay..........

yani dg neminevisin?????????

naaaaaaaaaaaaaaaa.....

pas dg bara kudum neveshteha nazar bezaram?

(gerye o zariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

)


عمر دشمن فک کنم تموم شه ولی سربازی من تموم نشه !

man hads mizanam shoma paeezi bashin

 


:|

man chan ta az ax ha ro save kardam.

eshkali k nadare???????

albate sharmande k aval anjam dadam karo bad ejaze gereftam(hhhhhhhhhh nafase amigh)


خوب کاری کردید.
:)

:)
وای،چقد عالی بودن اینا!!:|
چقد اولی خووووب بود...

ممنون از نظر مساعد شما :)
۰۳ مهر ۰۱ ، ۱۲:۲۰ أنارستان ...

عکس دوازدهم....


بعله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">