پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

عجب داستانایی داشتیم !

شنبه, ۷ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۴۰ ق.ظ

به نام خدا

یه برنامه پیاده روی بود، همون اول گفتن همه قمقمه های آبشون رو خالی کنند.

این عاقبت کسی بود که خالی نکرده بود!

ینی یادمون بخیر و راهمون پر رهرو!

۹۲/۱۰/۰۷
پشت کوهها

نظرات  (۱۸)

۰۷ دی ۹۲ ، ۰۴:۰۳ علیرضا م
چه حالی میده پسر  :d

تو که درد کشیده ای دیگه چرا ؟! :دی
بابا دمشون گرم

جناب سروان میگه دم خودتون گرم!
چه مناظر باصفایی
بالاخره انگار یه خرده رفتید تو فضا!!

کدوم مناظر؟کدوم فضا؟
کی فکرشو می کرد؟!

من از اولشم میدونسم!
۰۷ دی ۹۲ ، ۲۳:۴۷ محمد مهدی
سه‌پاهی..

این فوش بود؟!

من هربارمیام اینجا حسابی میخندم

ینی چون همه پستا رو با هم یه نگاهکی میندازم تجمیعش میشه خنده ی زیاد

مستدام باشید با این زندگی سختی ک دارید:دی

...

 راستی کامبیز در نوع خودش بی نظیر بود...عالییییی

سلامممممم


علیک سلام
خنده چیز خوبیه
(ajab hali mide in sarbazi (sheklake khonak shodan

:|
akhe man doos daram nazar bedam tu poste ghabli!!!rah nadare???chera akhe??

شما رو توصیه میکنم به تقوا !
akhe chera az aval ghomghomatun ro ab karde budin?zehnamo  mashghuuuul karde bad juri!!
tu in biabi shoma abo hadar dadin

آخه توی هوای گرم آدم قمقمش رو پر میکنه! پشت دستمون رو که بو نکرده بودیم!
سلام


خدایی ته تنبیه بوده ها!
مارو میبردن بالای کوه سینه خیز می آوردن پایین با کلی فحش و ذکر یاد آبا و اجدادمون! بعد ته تنبیه شما اینه که جناب سروان مثه مامانای مهربون آب میریزه رو سرتون؟

واقعن که!

جدن روتون میشه به بچتون بگید بابات رفته سربازی؟!!!

نه خدایی؟!



به جون بچم این ته تنبیهمون نبود! ولی فقط از همین عکس داشتم خب!
۱۰ دی ۹۲ ، ۱۲:۳۱ یک گمنامه
آینده ساز مملکتین دیگه بهرحال ...
کاریش نمیشه کرد !!! :دی

ما :|  مملکت :|  آینده :|
۱۱ دی ۹۲ ، ۱۸:۱۸ عارف عبداله‌زاده
باید جای اون دو تا تصویری رو که کشیدی عوض می‌کردی؛ بعله جناب (:

:)
۱۱ دی ۹۲ ، ۲۳:۰۶ خارج ازچارچوب
واقعن چه شکنجه‌ی پر دردی!من اگه اونجا بودم ده تا قمقمه هم داشتم خالیشون نمیکردم.

این یخای ته کلمن هس؟ اینا که آب میشه آبش خیلی سرده! از همون آبا پر کرده بود!
۱۴ دی ۹۲ ، ۱۷:۱۵ مـَـ ه جَـبـیـטּ
: ))

خیلی خندیدم .. با اجازه برا مامانم خوندم ..

:)
:))

ینی من اینقد بدم میاد یکی اینجوری خیسم کنه که نگو !

 حالش ُ میفهمم چون داداشم میدونه من از اینکه اینجوری خیس شم
بدم میاد و همیشه سرم میاره  :دی

از قدیم گفتن از هرچی بترسی سرت میاد!
۱۵ دی ۹۲ ، ۲۳:۴۲ هو العشق
چقدم شیک آ‌ ریلکس نشسته!

مجبوره میفمی؟ مجبووور!
همین مناظر دیگه!
هرچی باشه از ادارتون که با صفا تره!
عکسای ادارتون بوی پا و جوراب گندیده میده با اجازتون!
از بس همه خوابالو هستن با عکسایی که گذاشتید ...
من ی همچین حسی دارم ...
این جا حداقل ی آبی زدین به بدن خنک شدین ...
فضای تنبه هم برای خودش عالمی داره ...
ی سری با سینه خیز و کلاغ پر مرد میشن
ی سری با آب یخ ...


یه سری هم با هیچکدوم از اینا آدم نمیشن
میدونین که، فرشتن !
این که خوبه!خب خنک میشه طرف!

عالیه اصن !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">