پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

به نام خدا

8:35 - صدایم میزند که پرونده ی فلانی را برایش بگیرم. دستور مکتوب اخذ پرونده اش را با بچه ها آتش زه و از پنجره میندازیم بیرون! بوی کاغذ سوخته خیلی هم بد نیست!

9:40 - چون به من اعتماد دارد، چند برگ گزارش محرمانه را میدهد که بدهم برای تایپ و تاکید می کند که شخص دیگری گزارش را نبیند. تا یک ساعت پس از اخذ گزارش، درب اتاق را بسته و با بچه ها نشسته و گزارش را می خوانیم و به خاطر غلطهای املائی اش اقدام به خود زنی و غلت زدن در کف اتاق و کوبیدن سر به نقاط نوک تیز می کنیم! آخرش هم یادم رفت بدهم تایپ!

11:10 - تماس می گیرد که سابقه ی یکی از دانشگاهها را می خواهد. نصف سابقه را و دقیقا بخشهایی که به هیچ دردش نمیخورد را برایش می برم. فکر کنم تا آخر وقت هم نتوانست کاری که می خواهد را انجام دهد. خوب کاملا طبیعیست!

11:50- بیست دقیقه مرخصی میگیرم که بروم بانک. میروم بانک. البته بعدش با چند تا از بچه ها قرار می گذاریم و میرویم قهوه خانه آذری دیزی میزنیم!با سبزی و دوغ خرااب! گزارش صبحی را هم می بریم و برای نشاط روح، باز کلی به غلطهای املائی اش می خندیم! دو ساعت و بیست دقیقه بعد برمیگردم.

15:30- تماس می گیرد و پرونده ی فلانی را یاداوری می کند که هنوز به دستش نرسیده. تاکید می کنم که حتما پی گیری می کنم ببینم چرا این اتفاق افتاده و می گوید که امروز دیرتر میرود تا پرونده به دستش برسد. گوشی را که میگذارم زمین سریعا کیفم را برداشته و به سمت آسانسور رفته و لحظاتی بعد از درب اداره خارج شده و در افق محو می شوم!

۹۲/۱۱/۱۵
پشت کوهها

نظرات  (۲۳)

متأسف‌م برات..
همین تو و امثال تواند که در سیستم اداری ما تخریب ایجاد کرده‌ند و نظام بوروکراتیکو این‌قد پیش‌رفته کردن که واسه‌ی یه امضای ساده باید در هفته، هشت روز به ی اداره سر بزنن و پله‌هاشو بالا پایین برن. متأسف‌م برات..

من واقعا متاسفم برا خودم( الکی گفتم!)
وجدان کارت بیار سر لوحه زندگیم کنم :D 
یا اینکه از روش یه فیلم آموزشی بسازیم  خیلی بهتر میشه =))

یه سر بیا اداره ما یه مجموعه راز بقا بساز !

آفرین

شوما حتمن ی مدیر نمونه میشید آخرکار...

نمیگید ب وبتون دسرسی داره یه ده سال میاد رو خدمتتون:-))))


نه نمیگم! شمام نفوس بد زنید!
موفق باشید
ما که بدمان نیامد ;)

:)
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۰۱:۵۴ خارج ازچارچوب
چه سعه صدری داره رئیس!

یه ضرب المثل چینی میگه کسی رو که میشه پیچوند باید پیچوند!
احیانا تازگیا به تخریب محیط زیست یا اموال عمومی و آثار تاریخی دست نزدید؟

یادگاری نوشتن روی میز کار هم وندالیسم حساب میشه؟
8:35 :|
9:40 :|
11:10 :|
11:50 :|
15:30 :|
همچنان :|

من هنوزم :|
راستی حال اون بنده خدا که صدای گوسفند در می آورد چطوره ؟ 

یه چراگاه جدید پیدا کرده دیگه خبری ازش ندارم!
حساب می شه
یه نوع خطرناکش نوشتن یادگاری روی صورت رییسه
من بیشتر نگران اونم

نگرانیتون کاملا بجاست
سلام

تو خدمت این بهترین کاریه که میشه کرد!!!

(بزن اون کف قشنگه رو واسه بی سوادای بپیچون!)

یاعلی

اول خوابیدن ، دوم پیچوندن !

عالی بود

کیف کردم


بح بح
۲۰ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۵۷ مـَـ ه جَـبـیـטּ
:|

انقد بدددددددم میاااااد ...
.
.
.
:دی

:)
زیاد بهش گیر میدی فامیلمونه بهش میگما.

نامرده هر کی نگه!
vaghean!!!!
behetun nemiad hamchin adami bashin!!!
ajab.....
be jaye un reis budam doos dashtam khafat konam...

یوهوهاهاهاهااااا
نامردم دیگه اسممو نگاه.

:|
وجدان کاری بیداد میکنه ها..

دقت کردید؟
کافیه دیگه دقت نکنید!
واز شما قرص هاتونو نخوردین؟!

واز یادم رفت!
۲۷ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۲۳ پلڪــــ شیشـہ اے
چ صبری دارند
البته فکر میکنم بیشتر حواسشون نیست تا اینکه صبور باشن
برای همینه کار مردم زمین میمونه احیاناً توی همه اداره جات

و اینکه نسل جدید خدمت گذار چ قدر عجیب اند ب گمانم
و از زیر کار در رو شاید ...
خدا نصیب همه بکنه از این دوران خدمت های ...

...به اصطلاح مقدس!
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۰۸:۴۰ یک دانه شن
این پست بالایی جز یکی از قشنگ ترین نوشته هایی بود که تا حالا گذاشته بودین. من هنوزم وقتی رو سنگ فرش ها راه می رم مواظبم پام رو خط نره.

چه خوب :)
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۰۸:۴۷ یک دانه شن
اعصابتون لهیده نبود چه می کردید؟ آدم ها معمولا وقتی شاد و شنگول هستند ای کارهایی که گفتید انجام میدن. وقتی ناراحتن یه گوشه کز می کنن و حوصله هیچ کاری ندارن!

نه داداچ ما سیستممون متفاوته !
سلام !
من منتظر بنویسید که نهایتا رئیستون چیکار کرد؟ چه اتفاقی افتاد؟

عمرا اگه ذره ای احساس کرده باشه چیزی غیر عادیه!
۰۳ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۴۶ زهرا عباسی

سلام 
یه مدتی سر نزده بودم ها 
ببینید چ ِ کارا یاد گرفتین شما ! :دی 


می بینید بقرعان؟!
۰۴ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۵۰ محمد بذلی عین الدین

وقتی دنبال آرزوهایت میروی

مدام به کوله پشتیت نگاه کن که مبادا سوراخ داشته باشد


و چیزهایی که امروز داری دوباره بشود آرزوی فردایت!
 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">