پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

ایام بی دوام

جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۵۰ ب.ظ

به نام خدا

چند روز پیش که زیر یه درخت دراز کشیده بودم و داشتم به خورشید و شاخه های بالای سرم نگاه می کردم هم می دونستم که این اوضاع و ایام راحتی ما دوامی نداره. الان که اون لحظه تبدیل به خاطره شده دیگه بی دوامی ایام رو باور می کنم.

ایام خوشی بود که گذشت به هر حال.

انشالا ایام شما هم به کام بوده باشه.

۹۳/۰۱/۱۵
پشت کوهها

نظرات  (۶)

۱۶ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۰۶ پلڪــــ شیشـہ اے
بی دوامی ... هعیی
این عید مثل برق و باد رفت ...

مثه همه ی عیدا.
یه چشم بزاری روی هم کارت پایان خدمت ت هم تو جیب ت هست به اون ایام هم میخندی :ِD

میدونم..
روزها گذراست باید بهترین استفاده و کرد ...

بلی
من بعد اون ایام خوب، دارم یه ایام خیلــــــی بد رو تجربه میکنم که خیلیا نمیتونن دوومش بیارن...

ایشالا خیره.
ایام خوش آن بود که با دوست به سر شد
باقی همه بی‌حاصلی و بی‌ثمری بود..

بعله آقا
ey baba hanuz sarbazi?!!!!
chan ta bahare dg?!!!


فقط خدا میدونه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">