پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

به جان کامبیز که می خوام دنیاش نباشه !

جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۸ ب.ظ

به نام خدا

مدتیه که شرایطی رو در اداره برای رئیس تازه واردمون ایجاد کردم، که بدون اغراق، وقتی کاری از وظایف روزانم رو انجام میدم، حس می کنه که دارم بهش لطف می کنم! 

انقدر تشکر می کنه که دیگه زبانش از تشکر قاصر میشه!

حتی چند مورد خواسته دستمو ببوسه که نذاشتم! :|

البته نیاز به گفتن نداره که عذاب وجدان گرفتم!

خب می خواست تازه وارد نباشه! می خواست انقدر آکادمیک و با ادب و اتو کشیده نباشه!

اصن رئیس آدم باس لات باشه!

توی کشوی زیر میزش باس جای ادکلن قمه باشه ! سلاح گرم حتی!

والا با این رئیساشون !


۹۳/۰۵/۲۴
پشت کوهها

نظرات  (۱۵)

رییس قمه کش ب پستت نخورده دادا.رییس داشتم زنجیر دور انگشت پر میداد پشت میز

اتفاقا من با همونا بزرگ شدم!
آقا تو هنوز خدمت‌ت تموم نشده؟ داری چه کار می‌کنی با خودت پسر؟ تا کی می‌خوای خدمت کنی؟ تا کی می‌خوای صب به صب بری اداره با یه کشت سیاسفید سر و کله بزنی؟ تا کی؟؟ هان؟ 

تا اول آبان که بشه 24 ماه تماام !
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۵ زهره سعادتمند
اصن این ملت جز با چماق، کار بهشون نمی چسبه!
تقصیر خودمون نیست البته!

من دیگه حرفی ندارم! ( با همون لحن فامیل دور)
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۰۹ ابوالحسن جعفری
سلام علیکم .
مشتاقم به دلنوشته های شما به شهید ، آقا ابراهیم . منتظر شما هستم .
چه حرفی در مورد این نوشته های درونی تان دارید حرف های قلبیتون رو بزرگ بشمارید .
به روزم با شهید ابراهیم هادی  .
یا علی مدد .

من از طرف رییس بخاطر مبادی آداب بودنش عذرخواهم!!

فایده نداره
خودش باید بیاد دس بوس!
عجبا. ینی من الان اون سه ما کسری‌ای که به خاطر صغر سن به‌م ندادنو گرفته بودم، چهارماه زودتر از تو خدمت‌م تموم شده بود. ای خدا!!! :||حالا نوزده روزم به هر حال چیزی نیست. مهم اینه که تو بیش‌تر از من خدمت کردی!

ای روزگار!
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۴۳ مردی بنام شقایق ...
سلام

اصن خودم باید رئیست میشدم داداش که طعم رئیس لات رو بچشی!

اصلن هم نیازی به سلاح نیس.

وقتی میشه با دست خالی طرفتو خفه کنی یا با یه مشت دنده هاشو بکشنی و این صوبتا...

همون یه گلوله حرومش کنی فک کنم بهتره هاا !
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۴۴ مردی بنام شقایق ...
اصن حالا که همچین شد رزومت رو برام بفرست!

یه شرکت میزنیم بیا ور دست خودم...

حله بریم!
یه رئیس عادم! هم که پیدا میشه ببین چجوری دربارش فکر میکنن!

عادم داریم تا آدم !
شما یه شماره تماس از رئیستون بذارین اینجا! بقیش با من!

زحمتتون میشه هاا !
۰۳ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۳۴ عارف عبداله‌زاده
اه؛ اه؛ اه.

:|
۰۶ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۵۷ مسعود دهقان
سلام
ولادت خواهر خورشید، دختر آفتاب، حضرت معصومه سلام الله علیها مبارک
پادکست بهشت قم، راز زیارت نامه...آماده است...بشنوید که اگه توفیق زیارت پیدا کردید عارفا بحقها باشه
یا علی
این مثل اینکه ها بوی عاشقی میده:دی

غذامون ته گرفته!بوی ته دیگه!
طراحی جالبی دارید
۲۳ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۳۹ مردی بنام شقایق ...
سلام

داداش هنوز تو جنگلی؟!!!

صدامو داریییییییییی

کوجای پَ؟

همین گوشه کنارا
پشت همین کوها!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">