پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

بوی ماه مهر و این صوبتا

چهارشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۴۴ ب.ظ

به نام خدا

ازسر صبجی هرچی فک می کنم، شماره دانشجویی کارشناسیم یادم نمیاد!

فقط می دونم اولش هشتاد و سه بود!

مال ارشد یادم مونده ولی!

شوخی شوخی، جدی جدی پیر شدیم !

۹۳/۰۶/۲۶
پشت کوهها

نظرات  (۱۷)

۲۶ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۱۲ واقعیت سوسک زده
من مال کارشناسی یادمه مال ارشدم هیچ فقط میدونم اولش 88 بود !

ارشد که همین چن سال پیش بود دیگه!
۲۷ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۵۳ مردی بنام شقایق ...
هعیییییییییییییییییییییییییییییییییییی


موهای سفیدو بگو...

حاجی من درکت میکنم جدا!

تازه تو هنوز زن نداری!

زن بگیری دیگه شماره شناسنامت هم یادت نمیاد چه برسه دانشجویی...

هعییییییییییییییییییییییی

شماره شناسنامم چن بووووود؟!!
عه یادش بخیر.چقد لحظه شماری میکردیم برسیم به جلده پنج تا گل بین کتاب

8924843آیکون پز حافظه و جوانی!

فخر فروشی تا چه حد؟!
به کجا داریم میریم؟!
ای بابا . دو رقم اول سال ورود. این که دیگه یاد اومدن نداره

اون که تابلوه خب!
۲۸ شهریور ۹۳ ، ۰۳:۰۹ خانم الفــــ
اینقدر شکماره دانشجویی دوره لیسانسم رو گذاشتم روی پسوردهای مختلف که خوب یادم مونده! اولش هم 83 بود!

هعی جووونی!
روزی که شماره دانشجویی ارشدمو از یاد ببرم خیلی خوشحال خواهم بود.

شیرینی داره ینی؟!
۲۹ شهریور ۹۳ ، ۰۲:۴۶ پلڪــــ شیشـہ اے
حس همذات پنداری فعلن نداشتم.
خوبه هنوز جوونیم ...


بعدم اینکه وقتی به شماره ای یا هرچیزی آدم کارش گیر نباشد ذهن هم میگذاردش توی پستو ...

هشتاد و سه رو که میدونستم! توی این چن روزه سه رقم بعدشم یادم اومده! ولی سه رقم آخری هیچ رقمه یادم نمیاد!
چطوری پیر پسر :D

هنوز زنده ای پییییرمررررد ؟! :دی
تصویر عالی...

:)
من که دیروز رفتم برای کارای فارغ التحصیلیم شماره دانشجویم یادم نبود،اسم استاد راهنمام یادم نبود،چند واحد پروژه و سمینار یادم نبود.مدیر آموزش اخه شما چرا منو به جا نیاوردین. کارامو انجام نمیداد.

عاقا من از جمع معذرت میخام بیخود وقتشون رو گرفتم!
لطفا یکی به داد ایشون برسه! :دی
نچ نچ
چقد من عاشق کتاب فارسی بودم!
به ماها میگفتن تو اون صفحه هایی که سوال و تمرین و اینا داره کاغذ سفید بذاریم که جوابارو بنویسیم توش! شماها هم میذاشتین؟؟

خب کاغذ بذاری که گم و گور میشه بعدا یهو!
هرچی میگفتن که نباید گوش می دادین!
هعی جوونی...

هعی!
هیییییی چقدر آه کشیدم الان با این عکس

خاک به سرم!منم با اینکه اول شماره دانشجویی کارشناسیم 88 بود و بهمن 91 که فارغ التحصیل شدم چیزی نگذشته یادم نمیاد! ولی ارشد رو یادم میاد!!چون هنوز مجبورم یادم بیاد!:-D

من الان با افتخااار اعلام می کنم که کلیه ی رقمهای شماره ی دانشجویی کارشناسیم پس از روزها فکر کردن بالاخره یادم اومد!
یادم گرامی و راهم پر رهرو!
 یکی ب این خانم  هوالعشق بگه که شماره دانشجوی ش ی رقمش زیاده ...بعدن کلاس حافظه بذارن :)))

قرار نشد مچ همدیگه رو بگیرید دیگه! :))
۰۷ مهر ۹۳ ، ۰۵:۰۰ محمد مهدی
ما کاغذ می‌ذاشتیم،‌ با چسب می‌چسبوندیم. کلاس ِ دوم!

یادمون گرامی!
۱۰ مهر ۹۳ ، ۱۳:۰۷ یک دانه شن
شماره شناسنامه تون چی؟!!! یادتون اومد؟

:{
سیبیل گذاشتیم!
۱۴ آبان ۹۳ ، ۲۲:۴۰ فاطمه فاطمی

من هنوز حفظش نشدم!

فقط میدونم اولش نود و سه...!

 

آیکون یه ترم اولی کوچولوی نازنین... :)


ایشالا برسه روزی که فراموشش کنید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">