پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

موشک پشت کوههای 1

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۱۱ ب.ظ

به نام خدا

هرگز فکرش رو هم نمی کردم که روزی برسه در زندگیم که درست کردن موشک با کاغذ یادم بره!

اصن کسی باورش میشه؟!

امروز بعد از ظهر توی اداره با یکی از بچه ها کار داشتم و هدفون توی گوشش بود و حواسش نبود. یه تیکه کاغذ برداشتم تا موشک درست کنم و پرت کنم سمتش، ولی چشمتون روز بد نبینه!

تای اول رو که زدم مکث کردم!

خدایا!

بقیش چطوری بود؟ اصن یعنی چی؟ مگه میشه؟ چطووور ممکنه؟ اینجا کجاست؟ موشک درست کردن یادم رفته؟ من کجام؟!

شروع کردم به تا زدن کاغذ ولی یادم نمیومد!

از صندلیم بلند شدم و رفتم به سمت همونی که می خواستم با موشک بزنمش و هدفونش رو با خشونت از گوشش کشیدم بیرون و کاغذ رو بهش دادم!

"برام موشک درست کن!"

اونم یه نیگا به من کرد و یه نیگا به افق و آهی کشید و شروع کرد به درست کردن!

"آهاااااان...اینطوری بود ! "

این موشک در رده ی موشکهای فوق سبک قرار داره و با نیروی رانش اولیه می تونه تا مسافت 700 سانتیمتر رو طی کنه!

ضمنا از فناوری Stealth برخورداره و هیچ راداری قادر به رهگیریش نیس! هرکی میگه نه ثابت کنه!

ضمنا من حالم خوبه! شما چطوری؟!

۹۳/۱۰/۲۹
پشت کوهها

نظرات  (۱۹)

۲۹ دی ۹۳ ، ۲۲:۱۸ زهره سعادتمند
من که درست میکنم، ده سانت میره جلو بعدشم برمیگرده میخوره تو چش و چال خودم!

از هوا فضا هم برام درخواست همکاری اومد، نرفتم ولی! 

فرار مغزها کنید! سازمان فضایی رو که دولت تدبیر منحل کرد!
۲۹ دی ۹۳ ، ۲۳:۰۹ این منم . همین .
تازه من پروانه هم بلدم درست کنم ! و مرغ ماهی خوار و قو !
[آیکن پز دادن]

فخر فروشی تا کجا؟
۳۰ دی ۹۳ ، ۱۰:۵۴ علیرضا م
قابلیت حمل کلاهک هسته ایی هم داره ؟ اگه داره بگم بیان پلمب ت کنند :دی

با توجه به شعاع 30 کیلومتری تشعشعات محل اصابت بمب هسته ای، باید به مقدار روی برد 700 سانتیمتریش کار کنیم!
یاخدا!!!!
^_^
این بار ازتون خواعش میکنم بیاین بریم امین آباد! به خاطر خودتون!
اتفاقا من امروز اولین مصاحبه بالینی مو انجام دادم!  بیاین خودم معاینه وضعیت روانی تونو انجام بدم!

من مصاحبه نمیدم
با منشیم تماس بگیرید
۰۱ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۴۷ مردی بنام شقایق ...

سلام

خدایی اون از سربازی و امریه!

اینم از کار!

چی بگم بهت داداش واقعن؟!

سلام. داااغونیم آقا
داااغون!
۰۱ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۲۱ یک دانه شن
دارین پیر میشین دیگه...

همه مون می میریم!
خخخخخ مجبورین مصاحبه انجام بدین! می فهمین ؟! مجبور!
به خاطر سلامتی تون!!

زنگ طبقه بالا رو بزنید اصن!
من از اولشم بلد نبودم موشک درست کنم میدادم داداشم درست کنه. ایکون صورت شطرنجی

من هیچی نمیگم، خودتون خجالت بکشید!
من تو نیروی دریایی کار می‌کنم برادر.

نگرفتم منظورتو.
آهان الان گرفتم!
شبیه آر کیو شده !! نچ نچ، حداقل رموز درست کردنش رو دیگه نشون نمیدادین! پشت بالش رمزش لو رفته،همین کارارو میکنید میتونن از رو آر کیو مدل بسازن دیگه :|

عاره رموزش هویدا شده!
فرداس که چینیا کپیشو میسازن میفروشن به خودمون!
سلام
آقا یه برنامه هست به اسم هو تو میک پیپر ایرپلن. باحاله. شاید به کارتون بیاد برا پیشرفت نیروی هوایی تون!:دی

سلام. میذارم توی دستور کار!
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۴۲ پلڪــــ شیشـہ اے
اون که فرمودن نیروی دریایی فکر کنم منظورشون ساخت قایق کاغذی بوده...
الان که اشاره شد یادم اومد منم یادم نمیاد ...
ما چه چیزا که نمیساختیم  ... قورباغه هامون باحال بودن ...
+ مجوز ساخت این موشک دور برد و از کجا گرفتید؟سازمان هوافضا که ول معطل شده به تدبیر دولت بی تدبیر

چون فرایند دریافت مجوز طولانی بود، رفتیم ناصرخسرو یه مجوز خریدیم!
هیچوقت نگین من موشک بلد نیستم بسازم .دشمن شاد میشه:)

من تو دهن این دشمن میزنم!
آخ آخ آخ! قشنگ درک میکنم
من یه کارگاه فیلم سازی شرکت کرده بودم. همین چن ماه پیش! بعد قرار بود هف هش ده تا قایق کاغذی درست کنم. اولیشو درست کردم. رفتم دومی رو درست کنم یادم نمیومد باید چیکار کنم! (حافظم، به حافظه ی ماهی گفته بزن کنار من اومدم!) همون موقع هم استاده اومد واستاد بالاسرم، بیشتر هول شدم!! هیچی دیگه! دید خیلی خنگم خودش شروع کرد به ساختن. گفت یاد گرفتی؟ گفتم اره! رفتم درست کنم بازم نتونستم!! همه ریسه میرفتن تو کلاس!(بیشعورا). دیگه همشو خودش درست کرد، ولی ته آخر ِ کلاس یه جوری نگام میکرد که یعنی: حالا عب نداره، بعضیام مث تو خنگ میشن دیگه! غصه نخور!
الان تمرین کردم! هم بلدم موشک درست کنم. هم قایق! تف تو ریا!

توی کارگاههای فیلمسازی قایق کاغذی درست میکنن؟
بعد توی کارگاههای قایق کاغذی سازی فیلم میسازن؟
نخیر! من تو فیلمم به قایق کاعذی احتیاج داشتم!
الان فهمیدم طبیعیه که بلد نباشین موشک درست کنین! هیچی بلد نیستین اصن! خیلی هم اینجا مزخرفه که چارتا شکلک نداره آدم حسشو نشون بده!
ایش!

:|
ایش؟
من اگه بودم جوون اول کارگاه فیلم‌سازی می‌شدم. هییی.

هیییی
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۴۹ مردی بنام شقایق ...
البت بردش بستگی به خلبان و پرتاب کنندش هم داره ها!

همینجور پیش برید به ساخت سانتریفیوژ هم میرسید.

من میدونم.

امید من به شما جووناس...

آره بابا! تازه چن سال پیش توی زیر زمین خونمون انرژی هسته ای تولید کردیم یه سری!
محمودم شاهده!
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۱۲ مردی بنام شقایق
سلام

پس میگم بیان زیرزمینتون رو هم پلمپ کنن و برن.

اگه یه بار دیگه تو شرکتتون موشک درست کنین اونجارو هم میگم بیان پلمپ کنن!

+
دیس ایز فاینال ترید...

دو یو آندرستند؟!

یه سری توی آشپزخونه، سوخت جامد درست کردیم!
بچه ها یادشونه!
بغضی وقت ها که زیاد درگیر کتابم یا زیادی زبان می خونم زبان فارسی و دیکته ی کلمات یادم می ره اون وقته که ساده ترین کلمات رو هم نه می تونم بگم نه بنویسم ....

فراموش کردن املای کلمات البته هر از گاهی طبیعیه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">