پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

خونه ی سالمندان

جمعه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ب.ظ

به نام خدا

امروز از صبح، سر ضبط یک برنامه ای بودیم توی یک آسایشگاه سالمندان. جای تمیز و مرتبی بود و با آسایشگاههای دولتی فرق داشت و مشخص بود که خانواده های طبقه ی بالا والدینشون رو اینجا ثبت نام می کنند! به مناسبت روز پدر که چند روز دیگه هست یک برنامه ی کوتاه ضبط می کردیم. بعد از ظهر که زمان ملاقات خانواده ها رسیده بود، دختر جوانی اومد سمت ما که آیا از صدا و سیما هستید و آیا از پدر من هم فیلم گرفتید؟ خب ما نمی دونستیم پدر ایشون کدوم سالمند محترم هستند. ولی وقتی با انگشت نشون دادند فهمیدیم که بله گرفتیم!

"خواهش می کنم بخشهایی که پدر من توی فیلمهاتون هست رو پخش نکنید. نمی خوام کسی ببینه که پدرم خونه ی سالمندانه"

۹۴/۰۲/۰۴
پشت کوهها

نظرات  (۱۱)

۰۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۳۷ مردی بنام شقایق ...
سلام

حاجی میزدی با پشت دس تو دهنش...

سلام
هممون دیروز سر همین حرفش رفتیم تو فکر.
سلام داداش
 خدا کنه شرمنده والدین مون نشیم.
نویسنده مردی به نام شقایق بابا شدند
اگر دوس داشتید برید یه سر بهشون تبریک بگید.

من با وبلاگ ایشون از طریق وبلاگ شما و کامنت های متن هاتون آشنا شدم

درضمن منتظر بودم اون علف دادن به شیر تهش برسید به توافق های هسته ای و...آخه هرجا میرفتم موضوع بحث این بودش.

اعیاد پشت سر و پیش رو برشما تبریک

یا علی

سلام. اعیاد پس و پیش شمام مبارک!
شترسواری که دولا دولا نمیشه...

نمیشه خب!
ما هر وقت یه کامنت از شما میبینیم فهممون میشه که پست جدید گذاشتید. همچین ادمای باهوشی هستیم ما

:) آورین
۰۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۳۲ پلڪــــ شیشـہ اے
واااااا :| !

میدونم :|
آقا شما چرا زدی تو کار ما ؟
خوبه ما بزنیم تو سیاست 
بریم توی تیم مذاکره کننده  ر  ( با عرض پوزش از دوستانی که از اینجا رد میشن ) بدیم توی توافق و آبرو مملکت  ، هان ؟
نه خوبه ؟
کی پس قراره  توی این مملکت هر کس سر جای خودش کار خودش انجام بده 
نه اینکه کار مربوطه اش هیچ ربطی به تحصیلاتش نداشته باشه 
هان ؟

خوبه آدم تجربه کنه خیلی از کارها رو.
منم که برنامه سازی نمی کنم هنوز، صرفا یه همکاری رفاقتیه که برام تجربست. همین
۰۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۳۵ زهره سعادتمند
میفهمه که کار بدی کرده.
همینم خوبه.
بعضیامون بی غیرت تر از این حرفاییم. 

می فهمه ولی چه فایده.
درسته که کارش به نظر بد میاد اما من قضاوت نمی کنم شاید دیگه هیچ راهی نداشته.

شاید.
احیانا از برو بچه های حسن روحانی اطلاعی نداری ؟
محض شادی هفتاد و اندی میلیون نفر بعد از این 4 سال بد نیست ببرنش اینجا ...


چن وقت پیش از اونجا خارج شدن و اطلاعی ازشون نیس!
۱۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۴۶ محمد جواد حیدری پرچکوهی
حتا شما دوست عزیز، شما هم دعوتید!

خواستید بیاید!



باشه!   
۱۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۴۶ محمد جواد حیدری پرچکوهی
نمی‌دونم... .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">