پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

گره به گره

شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳ ب.ظ
به نام خدا
همینطوری نشسته بودم و به پیرمردی نگاه می کردم که داشت نماز می خوند.
 به این فکر می کردم که چقدر خوش به حال کسی هست که این قالیچه رو بافته.
تا وقتی کسی روی این قالیچه نماز می خونه، برای گره به گرهش ثواب نصیبش میشه.


۹۴/۰۳/۰۲
پشت کوهها

نظرات  (۱۰)

۰۳ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۲ زهره سعادتمند
آقا ولادت باسعادت تون مبارک!
با آرزوی عاقبت بخیری و چشیدن طعم شیرین خوشبختی دونفره به زودی ان شاءالله.


ممنونم. از وقتی یادم میاد دعای هرسال شما همین بوده :)
۰۵ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۱ تازه اومدم
سلام

خوش بحال اونا که گره زدن فرش های حرم های عتبات رو

خوش به سعادتشون.

خدا هنر هم میده تو این راه ها بده.

اعیادتون مبارک

یا علی


سلام و بر شما هم مبارک.
۰۵ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۰ زهره سعادتمند
خوبه لااقل اذعان دارید خودتون! اصن من پیر شدم سر این دعاکردنه! 


حالا گرچه خدا باید بخواد، اما شمام نکنید اینطوری با خودتون! که بچه تون قسمش به ارواح خاک بابام ( دور از جون البته! ) باشه.

اصن با این حرفتون به فکر فرو رفتم! (الکی گفتم!)
همینا که زهره گفت:-)
مشهده؟ اگه اره التماس دعا اگه نه هم التماس دعا

ممنونم :) مشهد بود. 
پر نقش تر از فرش دلم بافته ای نیست
بس که گره زد به گره حوصله ها را
بگذار که دل حل کند این مسئله ها را
گفتم بدوم تا تو همه فاصله ها را

آورین.
سلام

با تاخیر زیاد تولدتون و با تاخیر کم روزتون مبارک:)

به به شهر ما بودین؟!

منم وبلاگ میخوام! :( از گلوتون پایین تره!

سلام ممنونم :)
من همه ی شما  رو توصیه می کنم به تقوای الهی و مهاجرت به بلاگ دات آی آر !
مهاجرت یک بحثه
آرشیو این چندساله یک بحثه... 
:(

اون که درست میشه. باید صبر و شکیبایی داشته باشید!
سلام
این فقط جهت اطلاع دادن به شما و سایر دوستان هست

دارالقرآن رضوی به مناسبت اعیاد ماه شعبان و مناسبت های مختلف مذهبی مون ختم قرآن برگزار میکنند.
به این منظور دفترچه های ویژه ای در نظر گرفته شده اند که براتون پست میکنند.
اگر دوست داشتین تو این ختم ها که با نیت سلامتی و فرج آقا هست شرکت کنید
با تلفن خانه حرم به شماره  32258001  051  تماس بگیرید بفرمایید وصل کنند دارالقران و از خودشون جزئیات ختم رو بپرسید.

خعلی حال میده واسه آدم از حرم امام رضا بسته پستی بیاد بزنه آدرس فرستنده  مشهد حرم امام رضا علیه السلام




ممنونم.
تولدتون مبارک سه خرداد و میگم.
با آرزوی عاقبت بخیری و چشیدن طعم شیرین خوشبختی دونفره به زودی ان شاءالله.

هیچی می خواستم تو فکر فرو برین همین!
:)

ممنونم (:
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۰ عــ ـاکـ ـف ...
بله!
اعمال ماتاخر...
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">