پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

تکنولوژی مخرب

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۷ ق.ظ

به نام خدا

یک همکاری داریم که کلا وقتش رو به دو گونه می گذرونه. تلگرام دسکتاپ و تلگرام گوشی. دائم هم در حال سویچ کردن بین این دوتاست. بچه ها می گفتند که همچین داستانی داره ولی فکر نمی کردم در این حد باشه. چون کارهایی که بهش میدادم رو خیلی سریع تر از بقیه انجام میداد. تا اینکه چند مورد توی کارهاش خطا پیدا شد و توضیحی نداشت. این شد که جای نشستنش رو تغییر دادم و گفتم درست روبروم بشینه تا مانیتورش رو ببینم. همون روز اول فهمیدم که درست می گفتند. چند روز بعد صداش کردم و بهش رسما گفتم اگر نتونه گوشیش را بذاره کنار از ماه بعد نیاد. گفتم زشته آدم محض یه اپلیکیشن موبایل، کارش رو از دست بده. اونم گفت باشه.
امروز دیدم باز سرش توی گوشیشه.

گوشیش رو گرفتم و گذاشتم توی کشوی میزم.
.
.
.
 خودش شعور نداره. زن و بچش چه گناهی دارن؟!
۹۵/۰۵/۲۲
پشت کوهها

نظرات  (۹)

۲۲ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۳۰ پلڪــــ شیشـہ اے
هیچی بدتر از این نیست.

مرحله ی بعد برخورد فیزیکیه به حول و قوه ی الهی! فلک مثلا !
بد کردید!
لابد فردا ولی شو میاره میگه گوشیش رو بهش پس بدید.قول میده درساشو بخونه
شما هم میتونید مثل اقا مدیرا فیلم بازی کنید که تا اخر خرداد این گوشی پیش ما میمونه :))

این یه نوع اعتیاد حاده! درمانش نیاز به زمان و اراده داره! البته جای اراده در اینجا خالیه!
۲۲ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۴۶ پلڪــــ شیشـہ اے
بعدا از تون تشکر می کنه.

با دیدن نظر پایین حس کردم با ایهام نوشتم.
هیچی بدتر از چسبیدن به گوشی و نت و ... توی جمع خانواده نیست.

خانواده به کنار. توی محل کار معنی تداره.
فکر میکنم اعتیاد زیاد و ناگهانی به یک اپلیکشن یا سبک زندگی، نشون دهنده ی ضعف یا ایرادی در آدم هست و این حجم از اعتیاد در کشور، معنی خوبی نمیده...
و متاسفانه داره موجه میشه

اره دقیقا. همه ی اینها یه مشکلات دیگه ای دارن که نمودش حالا این شکلی شده.
کار خوبی کردین. آورین
بعضیا بی جنبه ان. اخه یه ذره به فکر گردن و چشمش باید باشه آدم.

در این مورد، گردن و چشم اهمیتی درجه ی دو دارند!
خیر در درجه اول قرار دارند با من مخالفت نکنید همین طور خودخواهانه رفتار می کنید که کامبیز میذاره و میره دیگه

هنوز بعضی وقتا که از حوالی اداره قدیممون رد میشم، کامبیز رو می بینم که نشسته لب جوب و ریشه هاش رو گذاشته توی آب!
تکنولوژی مخرب نیست عزیز من. چیزای دیگه‌ای مخربه که باعث شده سطح فرهنگی جوون مملکت ما به این درجه و رتبه برسه. که خب حالا بی‌خیال از نام بردن‌ش.. 

بی خیالی خوب نیست.
۳۰ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۴ مردی بنام شقایق ...
سلام

حاجی فقط تنبیه بدنی

اونم یه جوری که جاش کبود شه

تنها راهش همینه

امتحان کردم که میگما
صد در صد تضمینی...

منم موافقم، فقط این اداره کار یه ذره قوانین سخت گیرانه داره! بی حهت!

شما (شمای ِنوعی) حق چنین کاری رو نداشتید. فقط می تونید مطابق با قانون رفتار کنید. حداکثر دفعه بعد اگر دیدید باز کارش ایراد داره تذکر بدید یا اگر می تونید احراخش کنید!

 

من اگر هر پست بالاتری همچین حرکتی می کرد می ترکوندمش :دی

+

"بچه ها می گفتند که همچین داستانی داره ولی فکر نمی کردم در این حد باشه"

این بچه ها هم خودشون مسئله دارن!



این بنده خدا قبل از عید به همین دلیلی که اینجا باهاش به مشکل برخوردیم، در یک بخش دیگه ای بود و دیگه نمی خواستنش. اومدنش پیش ما هم وقت اضافه بود که به هدر داد.
+
از اون روز همه گوشیا رو غلاف کردند! یعنی زنگم بخوره محل نمیدن بهش!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">