پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

ببعی ها و عوضی ها

شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۲۴ ب.ظ

به نام خدا

احتمالا یک ضعف بزرگ من این باشه که نمی تونم با آدمای عوضی کار کنم و بهشون نفهمونم که عوضی هستند! هر چند که همین مساله روز به روز باعث شده از خیلی جمعها و بحثها و کارها و ماجراها کنار گذاشته بشم. چند وقت پیش یک مطلبی نوشته بودم برای یک جایی، از فساد در سیستمهای دولتی و شرایطی که درش هستیم. مطلب رو فرستادم برای یک بنده خدایی و براش نوشتم که این مطلب رو درست برگرفته از رفتار و سکنات و سبک مدیریتی امثال جنابعالی نوشتم. احتمالا نباید این کار رو میکردم! ولی نمی تونم. هرکاریش بکنم بازم نمی تونم به آدمی که مثلا به اندازه ی ببعی نمیفهمه بگم تو دانای کل همه ی قصه هایی! همینم شاید منو یه روزی برسونه به جایی که یه لگد بکشم زیر همه چیز و برم همون پشت کوههای خودم. از طرفی هم به خودم میگم اگه من برم، یه ببعی مثل اون ببعی دانای کل قصه ها میاد و کار رو دست میگیره. خیلی ها رو میشناسم که درحال پاک کردن عرقهاشون، سیم قرمز امیدشون رو با سیم چین چیدند و خودشون رو خلاص کردند و رفتند و پشت سرشون رو هم نگاه نکردند. آخرین جمله شون هم این بوده که "فایده نداره دیگه". ولی چیزی تغییر نکرده. فقط جمع ببعی ها گرمتر و صمیمانه تر شده. من هنوز دست و پا میزنم که یه گوشه ای از یه کار کوچیک رو درست انجام بدم. در حد توانایی خودم. و این رو میدونم که هرکسی رو توی گور خودش میذارند.

۹۵/۰۸/۰۸
پشت کوهها

نظرات  (۵)

به امید روزی که همه ی این ببعی ها رو کباب کنیم و بدیم که کلاغ ها میل بفرماین.

والا کلاعای محله ی ما همه وجترین هستند!
سلام
مگه این عوضی ها و ببعی ها جایی رو برای نجات و اصلاح باقی گذاشتند ؟ به نظرم حتی اگر امید و شرایط اصلاح هم مهیا باشه،نجات دهنده عمر نوح لازم داره و صبر ایوب !!!

حقیقتش من ته ته ته ته ته ته ته دلم روشنه هنوز!
کی بریم یه دیزی با گوشت ببعی بزنیم تا بتونی در مورد بقیه ببعی ها درد و دل کنی ؟!



نه دیگه به شیلا عادت کردی از آرمانهای دیزی خوریمون دور شدی!
۱۲ آبان ۹۵ ، ۱۹:۳۱ یک دانه شن
ببین چقدر عصبانی شدین که اومدین پست گذاشتین!

خدا ما رو نجات بده!
کااااملا درک میکنم....... ابرازه زییییییییییییییاد همدردی دارم

نسل شون در حال افزایش هم هست انگار

خدا در فرج امام مون تعجیل فرماید.

خدا کند که بیاید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">