پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

:))

دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۴۰ ب.ظ

به نام خدا

عروسهای هلندی پرنده های باهوشی هستند و قدرت یادگیری نسبتا خوبی هم دارند. از خدا که پنهون نیست، از شمام چه پنهون یه چند ماهیه یه جفتشون رو گرفتم و آوردم خونه، ولی فکر کنم توی این مدت اگر جیزی هم بلد بودند یادشون رفته! انقدر که هیچکس هیچوقت پیششون نیست. اون چند روز اول شاید روزی ده دقیقه یک ربع وقت میذاشتم ملودی های مختلفی رو سعی می کردم با سوت یادشون بدم، ولی فقط عینهو ببعی نگا میکردند! تا اینکه چند روز پیش دیدم که همینکه پامو از در خونه بیرون گذاشتم و داشتم در رو قفل میکردم شروع کردند به خوندن! چند بار دیگه هم تکرار شد روزای بعد و همینکه از خونه میرم بیرون، شروع می کنند به خوندن! یعنی انگار که مشکل شخصی دارن با آدم!

۹۵/۰۸/۲۴
پشت کوهها

نظرات  (۱۰)

چ قدر خوشگلن . بتونی جوجه بگیری ازشون به قیمت خوبی میخرن


اگه ممکن بود سایت منو هم لینک کنید:

http://daynasor.ir



این کف دس اگه مو داره شما بکن! من لینکدونی دارم اصن؟!
۲۵ آبان ۹۵ ، ۰۰:۱۹ پلڪــــ شیشـہ اے
چه قدر بامزه اند.

عروس هلندی چه قدر انواع متنوعی داره.
http://missnooon.blog.ir/1394/10/16/%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3-%D9%87%D9%84%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%BA%D9%84-%D9%86%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D9%88%D8%AF%DB%8C%D9%85-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%BA%D9%84-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D9%85-%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%A9%D8%B1-%D8%AF%DB%8C
این لینک و نگاه.

ممنونم!
وقتی که تشریف می برید بیرون، شروع میکنن به خوندن؟ احتمالا وقتی از در ورودی ساختمون بیرون میرید، پنجه شون رو جلو میارن و در قفس رو باز میکنن و بالاخره یک روز، می بینید قفل در ورودی منزل عوض شده!


اخیرا  Dawn.of.the.Planet.of.the.Apes رو ندیدید؟!
خیر ندیدم متاسفانه.
پرنده نباید باهوش باشه. باید خنگ و مهربون و معصوم باشه! توی زندگی مون به اندازه کافی با گودزیلاهای سیاست مدار روبرو هستیم :))

پس قطعا تحت تاثیر The Birds هیچکاک هستید!
اینا اتفاقا باهوش و وحشی و مرموزند! الان حس کردم باید شبا در اتاقی که توش هستند رو قفل کنم!
۳۰ آبان ۹۵ ، ۱۲:۱۴ یک دانه شن
حب شاید دلشون برای شما تنگ میشه می خوان بگن نرو بیرون که موقع رفتن شما شعر می خونند.

خب ینی نمی تونند وقتی هستم شعر بخونن؟! برام سوال شده! اصن یه مدته شدم از اون خانواده هایی که به این مسائل اهمیت میدن!
حرف خصوصی دارن حتما خب

هرچی هم بگن حقیقتش من جز جیک جیک چیز دیگه ای نمی فهمم که!
فقط بیگانه ی هیچکاک رو دیدم!


اوه اوه اوه
"روانی" هیچکاک رو دیدم. چرا به اشتباه نوشتم بیگانه؟

پاسخ ما در هر صورت در حد همون
اوه اوه اوه
می باشد

۰۵ آذر ۹۵ ، ۲۳:۲۸ یک دانه شن
از اون موقعی که کامبیز رفته به خیلی چیزا اهمیت میدین.

همه چیز از رفتن کامبیز شروع شد
۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۲:۱۳ زهره سعادتمند
خجالت میکشن طلفکیا!

خب دقت نکرده بودم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">