پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

خوب بود این مردم، دانه های دلشان پیدا بود

جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۵۳ ب.ظ

به نام خدا


این دو تا انار هیچ فرقی با هم ندارند.

تنها فرق انار اول اینه که خوب تونسته حفظ ظاهر کنه!


به قول عکاسا،

Photo by : me



۹۵/۱۱/۰۱
پشت کوهها

نظرات  (۱۰)

اینا بچه های سربه زیر خانه تانه؟

آره یه جورایی!
اگر این طور بود اصلا هابیل به دست قابیل کشته میشد ؟


نه والاع!
۰۲ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۱۰ زهره سعادتمند
من میگم همون بهتر که دانه های دلشون پیدا نیست! _ در صورتی که بازم مجبور باشیم با هم زندگی کنیم._

خب آره، ولی نه اینکه دیگه امکان مشاهدش اصن نباشه!
اگه تو دلشون به من ربطی نداشته باشه(یعنی برای من آزاری نداشته باشه) من ترجیح میدم اصن نبینم تو دلشون رو

خب اینم خوبه!
خب میدونید
اول اینکه فقط تا یه جایی میتونی حفظ ظاخر کنی، بعد از مدتی دست ادم رو میشه
بعدم اینکه انار اولیه با دومیه زمین تا آسمون فرق دارن کاش همون موقع انار اولیه رو میکندین و قاچ میزدین و دونه های یاقوتی و آبدارشو تماشا میکردین
انار دومیه دست خودش نبوده که اینطور شده،عوامل بیرونی توی این شکلی شدنش نقش داشتن آخر سر هم یا کرم یا یه کنجشکی دلشو سوراخ کرده و جیگرشو نوک زده!
خیلی وقتا توی بد شدن آدما ما هم مقصریم


نهایتا خواستین دوربینتونو ارتقا بدین اینجا یه ندا بدین ما اینو خریداریم

باوشه! البته شما که غریبه نیستید، یه پا صابخونه اید اینجا !
:))

تو وبلاگ شما غریبه شاید نباشم اما جایی که الان هستم غریبه ام
هرچند فکر میکنم یادتون نبوده باشم!!

اییطورام نیس! :)
۱۰ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۳۰ یک دانه شن
آخی دلشون شکسته یعنی؟

اصلنم منظورم دل خودم نبوده :)
۳۰ بهمن ۹۵ ، ۱۱:۳۱ مردی بنام شقایق ...
سلام


خو چرا تو انارو اینجوری کردی دادا؟!!!

آخه یه عکس ارزشش رو داشت؟

قشنگ دون میکردی تو کاسه با گلپر و گلاب و... بح بح

من دیگه عرضی ندارم.
عزت زیاد

آخه دانه های دلش پیداست! نیگاا !
سلام
۱۰ اسفند ۹۵ ، ۱۸:۵۱ بهنام جعفری بلالمی
حس زنده بودن وبلاگستان و حسرت به این مخاطبان و کامنت ها...

این ادای زنده بودن در آوردنه داداچ!
باشه :)

آورین :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">