پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

به نام خدا

الان داشتم به این فکر می کردم که بین خرداد 96 تا فروردین 97 کجا بودم. خب همین دور و اطراف یه ذره اینور اونور حداکثر. و چکار می کردم. کارای زیادی. تقریبا هیچ کار مهمی البته. 

این بود انشای من در خصوص دلایل و ریشه های اجتماعی زنده بودن یا نبودن وبلاگستان.

باقی بقایت

۹۷/۰۱/۲۲
پشت کوهها

نظرات  (۳)

یه ذره تو اینستا بودید یه ذره بیشتر تو دیدبان تلگرام تون.
تلگرام و اینستا از دلایل و ریشه های اجتماعی زنده نبودن بلاگستان است 
این بود انشای من درباره رصد کردن دوستان :دی

جفتشون فیلترشن بخندیماا !

آفرین به این انشا !

البته عنوان مطلب جالب تره :)

همچین عنوانایی می نویسیم ما حاجی :)
بالای برج دیدبانی بودید!

تازه اومدم پایین! چقد همه چی عوض شده!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">