پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

Nuclear Fallout

پنجشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۲۶ ب.ظ

شبیه جستجوی بعد از خوابیدن گرد و غبار و تشعشع حمله ی هسته ای، باید سگ زنده یاب بیارم ببینم کسی زنده مونده توی این حمله ی مغولی اپلیکیشن های اندرویدی به وبلاگ های بی پناه؟!

۹۷/۰۱/۲۳
پشت کوهها

نظرات  (۱۰)

ما زنده ایم! صدا میرسه؟

بولدوزر رو بیارید یه نفر اینجاس!
۲۴ فروردين ۹۷ ، ۰۱:۱۰ پلڪــــ شیشـہ اے
ماهم هستیم ولی مهمونامون کم شدن.

یاد کوکب خانم افتادم که مهمون میومد براش قدیم!
کسی هست؟ سی هست؟ ی هست؟ هست؟ ست؟ ت؟

من پناه برده بودم به غار!

هنوز توی جو غاریدا ! اینجا صدا منعکس نمیشه دیگه!
ما هنوز تو زنده بودن خوده شما شک داریم :دی
یادش بخیر چقد وقت بود :دی به کار نبرده بودم😁

چه :دی ها که پای پستای ملت میذاشتیم! هعی!
سلام
والا ما که هستیم. شما تشریف بردید بالای برج دیدبان ی و سراغی از خونه زندگی تون نمیگیرید...
والا

آره والاع!
۲۶ فروردين ۹۷ ، ۲۱:۱۴ زهره سعادتمند
ما زنده به آنیم!
حالا هرکس به آن ِ خودش

همینطوره قطعا!
من مرده بدم زنده شدم!

چرا نمیشه با آدرس بلاگفا نظر داد؟
ایموجی هم که نداره اینجا!
بیان بیان میگفتین این بود بیانتون؟ :D

قابل توجه بعضیا که میان تو بلاگفا اعتراض میکنن که چرا نمیشه با آدرس بیان کامنت بذارن! منشن هم که نمیشه بکنیم! چه وعضیه بابا!!!

توی همین کمبودا آدم رشد می کنه
اصن همین سختیا میشه جبران گناهان دنیوی تون! :دی
۰۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۱:۴۸ زهره سعادتمند
چند سال بود از شر بلاگفایی جماعت راحت شده بودیما!
واه واه

تحمل اونهام یحتمل کفاره گناهان این دنیای شما باشه!
اصن میاید اینجا هی از بار گناهانتون کمتر میشه! 
۰۴ خرداد ۹۷ ، ۰۱:۴۵ زهره سعادتمند
من امسالم یادم بود سوم خردادو. 
دیگه چیزی نگفتم که قضیه لوث نشه😀

سلام. میدونم!به این حاضری زدن هر سالتون عادت کردم فک کنم.
۱۸ تیر ۹۷ ، ۱۷:۴۶ یک دانه شن
من زنده ام هنوز. کامبیز چی شد؟

کامبیز؟ یه جایی توی تاریخ برا همیشه گم شد. دلم هواشو کرد یهو اصن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">