پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

باید رفت

دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۸۹، ۰۷:۴۱ ب.ظ

 

به نام خدا

 

حدود دوازده گوشی زنگ می خورد. بالاخره برقرار می شود جلسه. تا برسم حدود یک شده.همه هستند. جلسه تا هفت طول می کشد. برای سفری که چند روز عقب افتاده. قرعه می افتد به نام من وچندنفر دیگر.چهارشنبه بعدازظهر.

وقتی امروز بلیطها وحکم ومخلفات به دستم میرسد٬ یک آن صبر می کنم. شاید هم "درنگ". یا...نمی دانم. انگار آماده نیستم. هیچوقت اینطوری نبودم. هیچوقت درنگ نمی کردم. همیشه مشتاق بودم وقتش که میرسید.

انگار زیادی دست وپای خودم را بسته ام. زیادی عادت کرده ام. به همه چیز. گاهی میدانی که نباید به بعضی چیزها عادت کنی وباز خودت را گول میزنی که " حالا کو تا وقتش". قصه ی عادت ولی خیلی سادست. 

باید رفت.

دعا کنید.

دعا می کنم.

۸۹/۱۱/۱۸
پشت کوهها

نظرات  (۱۲)

به سلامت. غیبت که طولانی نیست ان شاء الله؟

خدا پدر ایرانسل رو بیامرزه
دعا می کنم.به سلامت.

ممنون.زنده باشید
.
آخ! نگید از عادت که ..
الان درگیرشم خرااااااااااااب !
.
به سلامتی برید و برگردید ایشالا. ما که نمیدونیم کجا میرید.
دعا می کنیم.

شما هم ممنون
بالاخره رفتنی شدین؟ به سلامت
سفر به کجا؟

به هرآنکجا که باشد بجزاین سرا سرایی!
سلام

کجا؟!!!

منتظرم
یاعلی

سلام.بجا این حرفا یه آش پشت پا بار بذاریدبچه هابخورن انقدرسوال نپرسند!
سلام

اونوقت؛ ادامه داستان شما و اون سرباز کی میره رو آنتن؟

منتظرم
یاعلی

علیک سلام. ادامش مشکل مجوز داره. حداکثر بدیم برا شبکه پخش خانگی! رو آنتن نمیره
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

اى خداوند،تو مرا یارى دادى که کتاب تو را از آغاز تا انجام تلاوت‏کنم،کتابى که آن را همانند نورى نازل کرده‏اى و بر هر کتاب که زین‏پیش نازل کرده‏اى گواهش ساخته‏اى و بر هر سخن که گفته‏اى‏برتریش نهاده‏اى.

بخشی از دعای ۴۲ صحیفه سجادیه

با تشکر از همراهی شما در ختم قرآن
التماس دعا

استدعا دارم
.
چرا ملت اینقد "همراه اول" رو دست کم میگیرن؟؟
من خوشم نمیاد از این ایرانسل!
.
بخدا با همرا اولم میشه رفت نت.. باور کنید!
سلام

چقدر بده آدم در مواجهه با شبهات سکوت کنه!
داستان سرباز رو بیخیال شیم ؛ برای این سفرتون چی میگید؟
آدم باید چقدر ناکنجکاو باشه که بتونه تو وب شما بیاد!

منتظرم
یاعلی
به سلامت
موفق باشید
اردوی جهادی؟
تو عیده که معمولا.

iهمیشه قبل از سفر اصلی یک سفرهایی هست به نام شناسایی که برای منطقه می روند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">