پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

؟؟؟!!!؟؟؟

جمعه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۰، ۱۲:۵۱ ب.ظ
به نام خدا

 

الان همینطوری اتفاقی به یه چیزی بر خوردم که هرچی فکر کردم معنیش رو نفهمیدم. گفتم از شماها که ماشالا همتون اهل فهم وکمالاتید بپرسم شاید اقلا منو آگاه سازی کنید!

عکسای زیر مال بازی آخر تراکتوره وتماشاچیاش. هر کی فهمید ینی چی به منم بگه !(به فرم بالا بردن دستها وانگشتان دقت فرمایید!)

لینک اصلی تصاویر

 

 

 

۹۰/۰۱/۲۶
پشت کوهها

نظرات  (۱۳)

سلام

این علامت نماد پان ترکیست ها ست.( شکل گرگ )
تو بین طرفداران تراکتور هم پان ترکیست هست که این تصاویر اونو نشون میدن.
و البته این علامت ربطی به نما فراماسونر ها نداره.

منتظرم
یاعلی

سلام. جالبه !
یعنی اگه ما ندونیم یعنی چی،اهل فهم و کمالات نیستیم؟

نترسید. شما در هر حال اهل فهم وکمالاتید !
اینجوری که دوستان می گن ربطی به علامت فراماسونی نداره، منظورشون علامت گرگ نماد آذربایجانه

راستی گرگ چرا نماد آذربایجانه؟!
بعضی چیزا گفتنی نیستن!

گویا این از اونا نیست!
.
قبلا شنیده بودم نشانه ی پان ترکیسم هاست!
نمیدونم درسته یا نه.

-
همیشه از این همه تعصب (برای هرچی که باشه!) بدم میاد..
تعصبی که کنارش خیلی چیزا له میشه!

به نظر درسته.
سلام..
راستش اگه از منه عاقل بپرسید باید بگم دقیقا نمی دونم..
ولی تا جایی که اطلاع دارم این نماد پانترک هاست..
نماد بزقوت به معنای گرگ خاکستری...
در پناه حق..

سلام. جالبه که همه میدونستن الا من !
سلام

جوابتون به یه جوون خوندنی بود!

منتظرم
یاعلی
راستی گرگ نماد آذربایجان نیست.
بلکه پان ترکیست ها گرگ رو به عنوان نماد خودشون انتخاب کردند ، که البته دلیل اینو نمیدونم!
اگر دونستم بهتون میگم.

منتظرم
یاعلی

ممنون بابت اطلاعات تکمیلی
اه! چقدر آدم اهل فهم و کمالات...!

نترس من با اینا نیستم !
.
من به جای شما بودم معتاد می شدم!

یه دلیل بهتر باید پیدا کنم!
سلام
والا اگه از من میپرسی میگم هرجی نیست علتش معلومه چرا همچین می کونند.!
ولی فکر میکونم بازی 2-2 شده و گل اول و آخر و تراکتور زده اینا این جوری خبر نتیجه را به بقیه نشون میدند!

ول کون این حرفا رو مهم اینه که سپاهان با ذوب اول و دوم اند.بورو حالشو ببر.

سلام. اون که بله !
من نمیدونم البته ولی یه دلیل مسخره به ذهنم رسید
که شاید این علامت مربوط به تاریخچه تراکتور و تراکتور سازی باشه
خب همونطور که میدونید قبل از ساخت تراکتور از گاوآهن استفاده میشده
و این علامت بی شباهت به شاخ گاو نیست!
همه اینها رو ولش
یاد پارسال افتادم که توی یه مصاحبه تلویزیونی از یکی از طرفداران تیم تراکتور سازی پرسیدن چند درصد احتمال میدی تیمت ببره؟
طرف گفت :
"بیش از صد درصد!"
نه بخاطر اینکه ترک نیستید!
خب منم ترک نیستم.

بی خیال اصن!
حوصله ندارم!

-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">