پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

Title-less

پنجشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۱۰:۲۰ ب.ظ

به نام خدا

 

 

      بعضی حس ها خیلی اصالت دارند. یعنی نمی شود جعلشان کرد هرگز. اگر جعلشان کنی می شوند یک وصله ی ناهمخوان ٬یک بیت ناموزون و سکته دار٬ اصلا می شوند خدشه به قاموس هستی٬ یک چیز فجیع !

 

 

ترجمه بچه فهم : ندارد !

 

 

 

۹۰/۰۲/۱۵
پشت کوهها

نظرات  (۱۱)

سلام
حالا باید این نوشته رو بفهمیم؟!!

منتظرم
یاعلی

نه والا !
مثلا چه حسی؟!!!!!!!

حس های اصیل !
این حس اصیل که میگی یعنی کدوم حس ها ؟ هان

بابا همه چیزو که نباید من بگم !
اوهوم

نصف شماهاس !
بــــــــــــــــــــــــله! بــــــــــــــــــــــــله!

:)
بله، بله، متوجه ام خیلی
.
روشن بگید!
مبیّن بگید!

اینطوری که فایده نداره آقای خواص!

ما از اون بی بصیرتاشیم !
سلام
میگم حس با روح در ارتباطه!

به روح من یا روح بقیه هم آره؟
خب، من اینو توی دوست داشتن خیلی دیدم.
وقتی کسی را دوست نداری اما جوری ادعا می کنی که داری، یک جور بدی می شود. به قول شما یک چیز فجیع.
حالا این چه ربطی به حرف شما داشت، نمی دونم. برداشت خودم بود.

رابطه ی تقریبا مستقیمی داشت!
چه جالب!
حس هایی که اصالت دارند!

:)
من خودم هرچی دلم خواست فهمیدم از این پست. تازشم اگه اونی که خودم دلم خواست باشه خیلی قبولش دارم. وگرنه ما در زمره ی بچه ها محسوب میشیم و نمیفهمیم!
طوطیه چی شد؟؟؟؟؟؟
خانوم همسایه اومد؟

حرف زدن یادش دادیم راهیش کردیم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">