پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

سفر

شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۲:۲۸ ب.ظ

 

به نام خدا

 

کسی می گفت

...سفر آدم را عاشق می کند٬ اصلا جاده یعنی فاصله٬ و فاصله هم عاشقی میاورد بواسطه. عبث نیست راننده ها گاهی جمله های عمیق می نویسند پشت ماشین هاشان٬جمله هایی به عمق تاریکی بیابان٬ اصلا مسافرها همه شان عاشقند! "مگر می شود رفت ونماند و عاشق نبود؟" بعضی ها ولی انقدر سفرشان به درازا می کشد که فراموش می کنند که درسفرند. آنوقتست که سفر می شود زندگی شان وعاشقی٬ نانوشته ی فراموش شده ای که سفر برایش آغاز شده بود...

 

 

 

 

پینوشت مهم تر از متن: تسلیت ایام

۹۰/۰۲/۱۷
پشت کوهها

نظرات  (۱۰)

سفر آدم را شاعر هم می کند تازه!

ضمنا صدای ما رو مجددا از شیراز می شنوید !
این پست عالی بود! رفت توی پیوندهای روزانه

لطف دارید.
الان شرحی بود بر عاشقی خودتان !؟ یعنی ؟ حتی ؟
شیراز اونم اردیبهشت همین میشه دیگه
دچار یعنی :
عاشق!
وفکر کن که چه تنهاست
اگر که ماهی کوچک دچار آبی دریای بیکران باشد!

خب البته شاید خیلی ربطی نداشته باشه این شعر درحالت کلی به این پست
مگه اینکه یاد آوری کنم یه قسمت از شعر " مسافر " سهراب سپهریه!
که خب باز هم دلیل نمیشه !
اصلا بیخیال!
ولی قشنگ بود مطلب!

ایضا شعر سهراب !
آدمهای عاشق مسافر می شوند و به سفر می روند. حالا این عشق می تواند عشق به لیلی باشد، یا هر چیز دیگر. حتی چوب خشکی در جایی.

سفر، گام نهادن در دایرۀ عاشقیست.

شمام اهل دلیا رو نمی کنی!
فاصله عاشقی نمیاورد!
یعنی من اصلا مخالفم با این جمله شدید
اگه عاشق باشن عاشق تر میشن ولی خود به خود عاشقی نمیاره که!
شما کلا شیراز که میری نوشته هات دیگه بچه فهم نیست. همون برگردین خراب شده ی تهران. والااا
یه جایی بود یه روستایی نزدیک شیراز یه ابشار بزرگ و اینا داشت. اسمش چیه؟؟؟؟
من رفتم بچه بودم. الان یادم نی!

آبشار مارگون !
.
نه مهر فسون، نه ماه جادو کرد،

نفرین به سفر، که هر چه کرد او کرد...

هعی !
هم دلم سفر خواست ، هم دلم برای همه ی سفرهایی که رفتم تنگ شد !
سفر...
آدمو می پزه...
حالا یا با عاشقی یا با هر چیز دیگه ای...کلا چیز خوبیه این سفر...
یکی از پدیده های فوق العاده مرموز و پر مفهوم خلقته به نظر من!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">