پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

احصابی که ندارم

چهارشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۱:۵۲ ق.ظ
 

 

به نام خدا

اگر من در مبحثی حالا سیاسی یا فرهنگی یا اجتماعی یا هر چیز دیگری سواد بحث نداشته باشم سعی می کنم بحث نکنم. اگر قدرت استدلال نداشته باشم سعی می کنم استدلال نبافم. اگر قدرت درک مقوله ای را نداشته باشم سعی می کنم به صد ترفند ادای فهمیدن در نیاورم. اگر جنبه ی کاری را نداشته باشم سعی می کنم شروعش نکنم. اگر از موضوعی خبر ندارم سعی می کنم زر نزنم و مزخرفاتم را مستند به منابع تخیلی به ظاهر مستدل نکنم ...

 

اینروزها سیاست زدگی دور وبرم حالم را بد می کند.

حالم بد می شود از بس همه ادای تحلیل کردن در میاورند.

متنفرم از این سیاست زدگی که موتور محرکه مان را خاموش کرده است.

متنفرم.

همین

 

 

لینک پیوست مهمتر از متن

۹۰/۰۲/۲۸
پشت کوهها

نظرات  (۷)

هرچقدر سلامت کاری و تعهد کاری بیشتر باشه، دغدغه های سیاسی و درگیری سیاسی کمتر میشه، چیزی که به نظر در کشورهای غربی دیده میشه.

گویا ما شرق عالمیم
سلام
درمورد قسمت اول: ببخشید اما شما نرمال نیستید! چون ایرانی جماعت اونطوره که ننوشتید!!!

در مورد قسمت دوم هم آره موافقم...

اما یه چیزی :جدیدا پی بردم که...- چون از سیاست چیزی حالیم نیست، حرفی نمیزنم خب!

سعی کنید فیتیله این تنفرو یه کم بکشید پایین! چون قراره اینجا یه عمر زندگی کنید! -البته اگه قرار باشه اینجا یه عمر زندگی کنید!-

پیوست با نیش باز: خدایی خیلی ذوق میکنم میام اینجا!!! خیلی نو هستید!!!

امیدوارم اینطور بمونه!البته


- چقدر حرف زدم و ابراز احساس کردم!! برم بهتره ! -
احسنت

باریک الله !
سلام
حالا که انقدر اصرار دارید میام
فقط شام چی دارید؟

شکلک سوت زدن!
توو نظرات یکی نوشته بود : با توجه به مشکلات مالی منم باید بفروشم ش !!

فک کن !!

جالب بود !

):
سلام
At اصلنم جالب نبود
معلومه جیبت پره هاااااا!!!

بدبود...بد و ناراحت کننده و تاسف بار و ......


اصرار هم میکردید عمرا میومدم خونتون!!!برا شام!!!

زود قضاوت می کنیدها .
سلام
...
قضاوت نکردم....سعی میکنم وقتی عصبانی شدم هیچی نگم...
سعی میکنم...

آره...نباید اون حرفو میزدم...

Atمعذرت میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

آورین بر شما !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">