پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

Title-less

پنجشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۱۲:۱۰ ق.ظ
به نام خدا

 

یک چیزی مثل یک بغض گلوی آدم را می گیرد گاهی. کاریش هم نمی توانی بکنی. خودش می آید و خودش میرود. ولی گاهی میهمان می شود در گلویت .

خیلی بغضها را می شود داد زد. می شود نقاشی شان کرد. می شود نوشت یا زمزمه کرد. آهسته آهسته.

بعضی هاشان را ولی نمی شود کاریشان کرد.

هستند و نیستی. نیستند و...هستی.

این قانون نانوشته ی زندگی در میان بغضهاست .

 

 

پایین نوشت: دلی که نگیرد که د ل نیست... (با نریشن پرویز پرستویی بخونید!)

 

۹۰/۰۲/۲۹
پشت کوهها

نظرات  (۱۵)

سلام
الان پر از بغضم...اما فردا راهی قم خواهم بود به امید خدا...تا بهانه ای زیبا جور کنم برای اشکهایی که خواهم ریخت...

دوست دارید می تونم جای شما هم گریه کنم، بغضهاتونو!

بغضای ما گریه کردنی نیس !
دوباره سلام
من وب ندارم! اما کلی عکس دارم! - الان میگید به من چه!-
شما میتونید ازشون استفاده کنید...
چه جوری براتون بفرستم؟ اگه مایلید

توی کمتر از پنج دقیقه همه می تونن ازشون استفاده کنند!
دلی که بی مدد یار می تپد ، دل نیست...

اوهوم
آآآآآه...
دلی که نشکند، نگیرد، تنگ نشود و ... که دل نیست......

از ته دل نوشت: خدا دل شادتون کنه برادر.

ممنونم از شما.
پروبال ما شکستندودرقفس گشودند

چه رها چه بسته مرغی


که پرش شکسته باشد

آپم خوشحال می شم تشریف بیارین وشعرامو بخونین
این نیز بگذرد !

ما تو چطور بگذردش درگیریم.
سلام
اون بغضایی که کاری نمیشه کردشونو فقط باید در گوشی باخدا درمیون گذاشت

خدا که ماشالا همه چیزو میدونه خودش!
سلام
ساعت 16 و 50 دقیقه شبکه سه برنامه شوک با موضوع مد.
تکرار برنامه هفته پیشه.
حتما ببینید.

وب نو مبارک!
سلام

وقتی از این پست های توهمی میزنید و من هیچ چی سرم نمیشه احساس میکنم که .............نباید اینطور بنویسید!
{‌شکلک آخر نمیدونم چی چی!}‌

منتظرم
یاعلی

ولی من همینم.
سلام
حافظه ام قد حافظه ماهی شده، شرمنده! نمیدونم پرسیدم یا نه ... اما محض اطمینان:
بزنمتون به دیوارم؟

فقط یواش که چرتم می پره !
به منم سر بزن یادت نره
منتظرم ها
خیلی اسم وبتونو دوست دارم :-)
حس خیلی خیلی خوبیو بهم میده :-)
سلام
خوبه!... سکوت... یه کوچه باغ بدون صدا...وایی چقدر می چسبه...
احتمالا علت سکوتتون اینه که امروز نوبت آب شما نیست!
.
امروزم نتونستید سکوت کنید!
.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">