پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

میان عاشق و معشوق هیچ حایل نیست...

جمعه, ۱۰ تیر ۱۳۹۰، ۰۲:۴۹ ب.ظ

به نام خدا

 

 

میدانم

میدانم

انتظارت طولانی شده .

من هم نمی دانم چرا .

فقط تا یادم نرفته ٬

تکیه ات را از در بردار !

 

 

۹۰/۰۴/۱۰
پشت کوهها

نظرات  (۱۹)

حالا از شما چیزی کم میشه به در تکیه بده؟!
یه در ِ ناقابله هاااا

هوووم؟
سلام

ها!

منتظرم
یاعلی

به در تکیه نزدید؟
سلام
تکیه ات را از در بردار
در بسته نمیشود...
اینطور شرمنده میشود
هر وقت نگاه میکند دلم به تو که تکیه داده ای به در
در بسته نقاب خوبی شاید باشد
برای توجیه این روزهای من...
سلام
عکس جدید هم قشنگه.
سلام

ها!
نه تکیه نزدم!

منتظرم
یاعلی
از فهمیدن حال و هوای عشاق معذورم، ببخشید!
سلام
شما هم کلاه ایمنی فراموش نشه!
سلام
با بچه های بالا صحبت کردم آدرس اینجا رو دادن !!!
به زبون خوش من رو لینک کن !
خدا شفا دهاد !
.
تصادف؟؟
سلام
جدا؟ تصادف؟

به کامنت حضرت بهار در پایین رجوع شود!
سلام
نیستی ولی
به مهمانی رسول خدا خوش آمدی....
واااا
یعنی هرکی میگه از خیابون رد میشین مواظب باشین یعنی تصادف کرده؟
الان من اگه بهتون بگم مواظب سرنگ های الوده باشین! یعنی ایدز دارم؟!
والااااا
حالا جناب سیب ترش! چن جاتون شکسته؟!
چرا همه اینقدر منفی بافی می کنن و بد به دلشون راه می دن؟ ایشالا که برای ایشون اتفاقی نیفتاده و تصادف نکردن
شاید فقط با موتور یا ماشین به یه بدبختی که از عرض خیابون رد می شده و مواظب نبوده زدن و طرفو ناکار کردن و طرف توی کماست و خانواده ش شکایت کردن و هم دیه خواستن هم خرج بیمارستان و ایشون هم فعلا بازداشته.
این قدر فکرای بد نکنین و نفوس بد نزنین راجع به بنده خدا. خوبیت نداره. والا!

دست گلتون درد نکنه !
سلام

اینجا ستاد حمایت از سیب ترش لک زده است!

بابا همه اینا سرکاری بود! نفهمیدید!

طرف رفته زن گرفته! برا اینکه شیرینی نده نوشته از خیابون که رد میشید مواظب باشید...

نه فک کن که لک بیفته به این سیب ترش!!!!!
سلام

آقا کدوم جواب؟
سلام

خیر است ان شالله !

منتظرم
یاعلی
سلام

وعلیکم
ا ! پس وقتی نظرات رو میبندن باید رفت پست قبلی کامنت گذاشت ! چه خواننده های با محبتی شما دارید !!!!
حالا با وثیقه بیرونید ؟ :دی

ما خراب محبت ابن خواننده های با محبتیم !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی