پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

Title-less

شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۰، ۱۱:۳۱ ب.ظ
به نام خدا

 

 

صبح که بیدار می شوم می بینم که رفته ماموریت و یک یادداشت گذاشته روی مانبتور من.

" دعا کن بمب بذارن و منفجر و شهید بشم ! خداحافظ  "

آخه چرا در باغ شهادت رو بستن رو این جوونای مشتاق آخه ؟!

یه وعضی شده اصن !

 

۹۰/۰۴/۱۸
پشت کوهها

نظرات  (۱۴)

سلام
میگما خدایی وب با نمکی داری
مخصوصا جمله ای که بالای وبت نوشتی ...
آخه من یکی نمیدونستم سیب ترش مزه اش ترشه
به منم سر بزن

خوشحالیم که این وسط یکی یه چیزی یاد گرفت!
باز که هست.
خدا قسمت کنه رد بشیم.
:|

ابشالا همه با هم !
‏.
ما بلدیم واسه خودمون از دیوار،در بسازیم..اصن به زور!
برای مثال همین دو هفته دیگه که میخوایم بریم غرب،با پ.ک.ک هماهنگ کردیم!
نامردن اگه شهیدمون نکنن!
گرچه; شهیدمونم که بکنن،نامردن..

اینا کلا بدقولن!
همین کار ها رو می کنن که ادم میره معتاد میشه دیگه

اینم می تونه یه دلیلش باشه خوب !
به نظر من بش بگین اول رو دس خطش کار کنه ثواب(صواب؟!) هم داره!
والااا
اون اولش که سیاش کردین چی بود؟
من همیشه دلم میخواس یه کاغذی که توش مثلا سر کلاس با برو بچز! خاطرات می نوشتیم بردارم اسکن کنم بذارم تو وب!
الان دیگه شما اینکارو کردین من نمیتونم! چون فک میکنین ایده ی شما رو دزدیدم. ما هم که ازون خونواده هاش نیستیم!

اون اولش یه سری مسائل خصوصی رو با ما مطرح کرده بود دم آخری خوبیت نداشت عمومی بشه ! (شکلک هناق !)
سلام

کلن تت تثیرم...

آقا تو این باغ شهادت چی میدن؟

حالا این جوون مشتاق کجا میخواس بره ؟ بگید خودمون بریم آرزوشو براورده کنیم!

نوشت: خودم به این نتیجه رسیده ام که انگار نه اینکه اگه زنده باشن نمشه کار مفیدی کرد و نمیذارن، همه می خوان شهید شن... عجبا...

ولی خب دلش پاک بود !
دیروز تو ولیعصر یه پسره رو دیدم میخواس شهید شه ولی اصلا وقت نداشت
ما هم میخوایم شهید شیم منتها خدا وقت نداره...

چه حرفا !
بمب بزارن و منفجر بشود و شهید بشوم!! این درسته! نه منفجر و شهید بشوم!
روی قوائده زبان فارسیشونم باید بیشتر کار کنن!
.
.
اونوخ شما الان حالت خوبه؟
هدفشون بیشتر منفجر شدن بوده نه شهادت.

انفجار منجر به شهادت !
خانوم قرعه عشق! شما برو اول خودت رو املای فارسیت کار کن که قواعد و درست بنویسی بعد بیا معلم بازی در بیار!
(مشغول زمبه این اگه فک کنین من کامنت بقیه رو می خونم و میخوام دخالت کنم و این حرفا! اقا اصلا این وصله ها به ما نمی چسبه!)

شما که از اون خونواده هاش نیستین ؟
:))))
ای بابا
دیگه واقعا نانوا هم جوش شیرین میزنه...واقعا بیچاره فرهاد !!!

واقعا !!!
سلام

آقا میگم اینی که محمد گذاشته یعنی چی؟
کاش به همین راحتی بود

هوووم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">