پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

Title-less

دوشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۰، ۰۴:۱۳ ب.ظ
به نام خدا

 

 

امروز بعد از قریب پنج ماه انتظار یک اتفاق بسیار مبارکی افتاد که همینک ظرفیت گنجیدن در پوست خودم رو ندارم.

دقت که می کنم می بینم امروز دقیقا سالگرد یک اتفاق دیگری هم هست که یک نقطه ی رووشن در زندگی سراسر نورانی ما محسوب میشه ! در حدی روشن که به قول یه بنده خدایی تقویمم رو باید از اون روز صفر کنم وبنویسم روز اول٬ ماه اول٬ سال اول !

کلا شمام سعی کنید مثه من خوشحال باشید وشیرینی بدید و البته خیلی به اینکه چی شده و اینا فک نکنین !

از قدیم گفتن هرچی کمتر بدونین برا خودتون بهتره !

 

۹۰/۰۴/۲۰
پشت کوهها

نظرات  (۱۴)

اصولا خوشتون میاد ملتو بزارین تو خماری!!

اصولا بله !
سلام.
وب زیبایی داری.به منم سر بزن...
خوشحال میشم.
سلام

تا باشه از این اتفاقای خوب باشه...

میگم حالا که مصرفتون زیاده از لامپ کم مصرف استفاده کنید یارانه هام برداشتن خرجتون میزنه بالا مخصوصا با اون اتفاق خوبه یی هم که افتاده!

حالام شمام نمیگفتی فکر میکردی اصلنش ما فضولی میکردیم؟! خب معلومه که نه!

دیگه از سن و ساله من گذشته بخوام دخالت کنم تو زندگیت!ولی اگه دوست داشتی میتونم نصیحتت کنم!

منم از سن نصیحت پذیری گذشتم !
۲۰ تیر ۹۰ ، ۱۸:۵۱ به علیرضاخان - بچه محل!
شما درست میگی
چه کنم که در عسر وحرجم اصن یه وعضی !
اوه اوه... (شکلک حرکات موزون) مبارکا باشه... اصلا یه اتفاقی افتاده برا من که نگو... مدیونی فک کنی به کسی می تونم بگم !

جان ؟!
اووووووه حالا انگار چی شده[لطفا همانند خانوم شیرزاد خوانده شود]
.
خب الحمدلله!
سلام

پس به سلامتی...
ای جونم حرصش درآوردم
من برعکس شما هر وقت ناراحتم پست عوض می کنم! اخلاق خوبی نیست البته.

البته !
از شادی مردم شاد می شم. خدارو شکر.
همیشه از شادیاتون بنویسید. حس خوبی به آدم می ده.
Good for you
خب مورد اول موضوع یه متن ادبی ست : بی تو مهتاب شبی باز در آن کوچه نشستم... و موضوع دوم عنوان یه مقاله می تونه باشه : عملیات انتحاری سوسک ها و اینا !

مورد دومم جای بحث داره !
به زبون خوش میای اعتراف میکنی که چی شده !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">