پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

پشت کوه

چهارشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۰، ۰۳:۴۸ ب.ظ

به نام خدا

 

 

نمی دانم چرا هر وقت یک کوه می بینم دلم می خواهد بروم پشتش زندگی کنم

حالا چرا نمی گویم جلوش  و می گویم پشتش بماندها

اصلا زندگی کردن پشت کوه احتمالا قسمتی از آینده ی من باشد

زندگی کردن پشت کوه یک فوایدی دارد ها

به جان خودم

این الان شعر نبودها

کلا چیز خاصی نبود

شما هم نروید پشت کوه یکوقت

آنوقت شاید مقاله هایتان سروقت نرسد به ناشر

شاید مطالعه ی نظریات فوکو را از دست  بدهید

شاید استاد راهنمایتان نتواند پیدایتان کند وکارتان داشته باشد

شاید آیس پک نباشد پشت کوه و دق کنید از این غصه

شاید هم خیلی چیزهای دیگر

نیایید تا خلوت من هم به هم نخورد

یا حداقل بروید پشت کوههای خودتان

ممنونم.

۹۰/۰۴/۲۹
پشت کوهها

نظرات  (۱۵)

چه متن قشنگی.
ذهن سیال و خلاقی دارید.

ممنونم
سلاممن دوس ندالم
به منم بسر
منتظر حضور ترشت ببخشید شیرینت هستم

جااان؟!
ما می رویم پشت کوه، کوه ها فرار می کنند

اینم معضلیه خوب !
سلام

گفتنیست ما رسما پشت کوه زندگی میکنیم!
بالاخره آذربایجان کوهستانی هست و ما هم به نوعی از پست کوه آمده ایم نت!دی!

منتظرم
یاعلی

شما اصولا خوش به حالتونه پس!
سلام

پشت کوه منو یاد فیلم بیگ فیش انداخت...

یه جای ناشناخته احتمالا ادم باید کشف کند پشت کوه...ولی خب روی کوه هم خوب است وشاید بهتر! چون هم به جلوی کوه و هم پشت کوه اشراف داری و همه زیر نگاهم هستن!!!! حالش بیشتره!!!!

اصولا خوشمون میاد خلوت ادم ها را بهم بزنیم!!!خیلی خوبه!!!

نکته: توروخدا این عکسارو یه کم با کیفیت تر بگیر...والا...

والا !
می رویم پشت کوه، بهمان می گویند از پشت کوه آمدید اینجا چه کار؟

از این جنبه نیگا نکرده بودم به قضیه ها !
ها، ها خیلی به چشمم اومد.

ها ها ها ها !
بابا بچه شهر !
ما که از اول باهم پشت کوه نشین بودیم ... دیگه با مطالب انحرافی ذهن مخاطبین رو مشوش نکن !

پشت کوه شما شنیدم ای دی اس الشون چن روز پیشا را افتاده! راسته؟!
ما که از پشت کوهم بیایم با هواپیما میایم!

راستی وبلاگ خوبی داری!
به منم بسر!
منتظر حضور ترشت وااای نه ببخشید شیرینت هستم! ذهنتونم خیلی سیال و قشنگه! اصلا دنیاییه واسه خودش! فک کنم ذهنتونم ترشه! متنتونم خیلی ترش و قشنگه! کلا همه چی خیلی قشنگه! راستی وقتی دارین به من می سرین!!! رو تبلیغات وبلاگمم کلیک کنین! ممنون
سلام

خب چرا انقدر ملت رو مسخره میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب تایید نکن!

بعله !
بعله!!!

ولی ... ظاهر شوخی نداشت...

اصن به من چه!!!! والا!!!!!

حالا شما یه احصاب خودت مسلط باش!
سلام .
اونجا ، پشت کوه شکلات گلاسه هم پیدا نمیشه یعنی ؟

پس باید زندگی کردن خیلی سخت باشه !

معلومه می فهمید ها !
راستی این جمله توضیح وبلاگتو من اصلا نمیفهمم !

آخه من همیشه فکر میکردم سیب ترش به زالزالک میگن !
فرق شوخی و تمسخر رو بفهمید لطفا !

باتشکر

با تشکر
دست شما درد نکنه!

کاری نکردیم !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">