پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

Title-less

سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۰، ۰۳:۵۳ ب.ظ

به نام خدا

 

گذاشتمشان رو صندلی عقب. ترمز که میزنم برمیگردم نگاهشان می کنم.باید ببرمشان چهار نقطه ی مختلف شهر.

ای خدا چرا من یازده ماه سال دارم می میرم از حواس پرتی و این یک ماه به دلم می ماند که یک لحظه یادم برود روزه ام !

دم ظهر خوابیده ام و توی خواب می بینم که تا می آیم یک چیزی بگذارم دهنم یادم می آید روزه هستم ونمی خورم!

یعنی حواس جمع در این حد!

۹۰/۰۵/۲۵
پشت کوهها

نظرات  (۲۶)

حالا زیادم غصه ناک نباشین!
حداقل در مورد زولبیا بامیه طبیعیه آدم یادش بیافته روزه است!
ماه رمضونه و زولبیا بایمه!آلزایمری های حاد هم یادشون میافته،شما که که حواس پرتی یازده ماهه دارید فقط

ولی این یه ماهه موقتا شفا میگیرم!
سلام

دقیقا مشکل ما هم همینه!!!

منتظرم
یاعلی
اخی طفلکی . راس میگه دیگه .....

اولین باره میام وبلاگتون هم اسمش باحاله هم مطالبش

خوش اومدین بفرمایین زولبیا بامیه !
استثنائا این دفعه باید برعکس دعا کنم! خدا به حق همین شبای عزیز آلزایمر یازده ماهه تونو شفا نده ایشالا!
۲۵ مرداد ۹۰ ، ۱۷:۱۸ مرضیه سادات
اصولا اگه خواستین کسی رو نفرین کنین بگین الهی یادت نره روزه هستی!شمام با این عکس شکنجه میدی خواننده رو ها!دم افطاری ملت دارن ضعف میرن آخه اینم شد پست؟!دهـــــــــــــــه!انصاف هم خوب چیزیه !
آره معلوم نیست چرا همین یه قلم فراموش نمیشه !

یه ظرف از اینا هم بذار یه گوشه ای میام میگیرم هفته دیگه !!!
۲۵ مرداد ۹۰ ، ۱۹:۲۳ سعــادتمند
.
از بس شما تقوا داری!!
سلام

یعنی واقعا یعنی چی؟
چرا همه زولبیا و بامیه میذارن تو وبلاگشون؟...

بابا ما تو خونه مون تحریم کردن زولبیا و بامیه رو...

الان من خب دلم میخواد...

دلم شکست!


مگه قطعات فانتومه که تحریم کردین !
ای بابا معلوم کجایی
آدرس برات فرستادم که ....
من چشم براتم زود بیاریشونا ...
.
.
.
ناخونک هم ممنوع شیطون ...
~p=
یه آیکنی تو یاهوو کدش اینه
برین بزنین ببینین چه شکلی میشه!
(انجمن حمایت از الافان (علاف؟) مقیم ایران)

نرفتید بزنیدم مهم نیس !

ولی من هیچ وقت اینو نمی خوام. به تف کردنهای بعدش نمی ارزه. نه مزه اش به دلت می شینه نه آب دهن تو حلقت می مونه.

اگه شیش ساعت بعدش یادت بیاد چی ؟!
خدا میدونه با ذهن آدما چی کار کنه!
انشاالله همه ی سال ماه رمضون بشه برا شما تا هیچ وقت حواس پرت نشین :)

آقا ما اصن همینجا قول میدیم حوس پرت نشیم! بی خیال!
پیرزن به جای پیرمرد استخدام می کنن یعنی؟

روی منو کسی زمین نمیندازه بعد عمری!
باید حواست باشه که حواست نباشه!

دقیقا !
سلام

یه چیزی تو مایه ی همون چیزایی که شما گفتی تازه یه ذره از اونام خطرناک تر!

چمدونم! میگن خوب نیس!
پارسال افطاری که رفتیم یه دونه بامیه خوردم! تازه بعدشم بهم گفتن چرا خوردی؟!!!!

اون وقت میگن چرا فرار مغزها اتفاق میفته؟!

ای بابا!
برم تمرین کنم پس. چون من فقط بلدم بگم به حق همین شبای عزیز، به حق همین ماه عزیز خدا شفا بده. دعاهای دیگه بلد نیستم!
استفتاء کنین ببینین صدای زن بیاد مردونه عیب نداشته باشه یه وقت. توی استفتاء سن و سالو قید کنین که لحاظ کنن حتما. احتمالا به حق همین شبای عزیز گیری نداشته باشه واسه استخدام ما.

خدا خیرتون بده
آلزایمر که نداریم برادر من. یا اینکه دیگه آدم باید آی کیوش زیر 2 باشه که شیش ساعت بعد یادش بیاد.

آی کیو زیر 2 هم بعضی وقتا مفیده ها !
آقا میگن تو شادی ها همو شریک کنین نه تو غمو غصه...این چه عکسیه گذاشتید داغ دل آدم تازه میشه!!!
سلام
خوبه خودش یه جور تمرین حافظه میشه
یادمه یکی از دوستان میگفت یه بار روزه مستحبی بوده و یه ساندویچ را تا آخرش خورده بود و یک دفعه ....
خوش به حالش

ماشالا به حافطه !
۲۶ مرداد ۹۰ ، ۱۸:۱۷ سعــادتمند
.
هرچی من از قالبه خوشم نمیاد، روز به روزم بین دوستان زیاد میشه!!
قبلش از خواننده های همیشگی تون یه نظر بخواید!! ما قراره هر روز بیایم اینجا رو نگا کنیم!!

آقا هر کی از این قالبه خوشش نیومده دستش بالا !
۲۶ مرداد ۹۰ ، ۱۸:۴۳ سعــادتمند
.
مـــــــــن!
(آیکن دو دست بالا)!
به نظر منم قالب های قشنگ تر و نزدیک تر به سیب ترش هست ! این قشنگه اما نه برای سیب ...
سلام

اگه تاثیری داره، منم دستم بالا!

به جون خودم بهتر ازاینم بودا!!!

حیف "سیب ترش" که قالبش این باشه!!!

ولی باز سلیقه اس!
حالا انگاری چی بوده ....

فک کن لواشک ببینی و روزه باشی ...

من تهش فک کنم دینمو عوض کنم از سر عشق به لواشک
سلام کا
اگه یه رو حواست نبید آب خاردی تو فکر مویم برو

فدات کا !
۰۲ شهریور ۹۰ ، ۱۷:۴۷ فریاد مظلوم قرآن
به نام او که اگر حکم کند همگی محکومیم...
سلام
انشالله به آرزوتون میرسید ، اشکالی هم نداره چون نفهمیدید که، روزه هم باطل نمیشه التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">