پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

Title-less

چهارشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۰، ۰۴:۴۰ ب.ظ
به نام خدا

 

 

 

خدایا

یه من نگاه کن که جز زیر آسمان تو جای دیگری ندارم

۹۰/۰۶/۰۲
پشت کوهها

نظرات  (۱۰)

سلام علیکم و رحمته الله و برکاته! ... راستش من چون سیب ترش خیلی دوست دارم اومدم تو وبلاگت. من وبلاگمو تازه درست کردم. اگه میشه منو با اسم وبم بلینک و بگو با چه اسمی بلینکمت.منتظرم
پاینده باشی و تن درست دوست عزیز
یعنی شما ماه هستی الان !
سلام


سکوتــــــــــــــــــــــــــــ....
.
.
.
ای خدا مشکل مسکن همه ی جوونا رو حل کن به حق همین شبای عزیزِ باقیمونده!

هرچی گفتم نیومدین اون پیرمرده هم حالش خوب شد برگشت!
خدایا... راست میگه...نگاه کن... و نگاه دار...ر
من و خدا، من و ماه...

:)
.
آقا! این آهنگ وب شما رسما ما رو مُرد!

برش دارم که خونتون گردنم نیفته؟!
با ظاهر مبدل اومدیم که کسی شک نکنه؛ که اتفاقا نکرد!
اع آره دیگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">