پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

غیب گفتن با چشمان بسته

پنجشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۰، ۰۱:۰۱ ق.ظ

به نام خدا

 

 

معتقدم اختلاف مفرط طبقاتی موجود در تهران و شهرهای بزرگ و وجود گروهها وطبقه های مرفه٬ دیوار به دیوار خیلی از کارتن خوابها ٬ فال فروشها ٬دست فروشها ٬ گل فروشهای سرچهارراهها و... (صحنه هایی که کم کم درشهرهای کوچک هم ظهور وبروز پیدا می کند)در کنار طبقه ی متوسطی که زیربار فشار مشکلات زندگی ٬گوش دادن به صدای خردشدن استخوانهایش ٬فرصتی برای اندیشیدن به چرایی وضعیتی که دچار آنست برایش باقی نگذاشته ٬نهایتا منجر به بروز انواعی از نارضایتی های اجتماعی در شکلهای قابل پیش بینی خواهد شد.در اینجا ریشه ی نارضایتی های سیاسی نیز چالشهای اقتصادیست وصرف مسائل سیاسی از ارزش درجه دومی برخوردارند. جرقه ی این رویداد نیز به صورت مشترک وبا همکاری طرفهایی با منافع متضاد زده خواهد شد. عده ای که می دانند چکار می کنند وعده ای که فکر می کنند می دانند چکار می کنند! ادامه روند عمیقتر شدن فاصله های طبقاتی ٬تسریع شمارش معکوسیست برای وقوع جرقه ای که تروخشک را با هم خواهد سوزاند.

 

پینوشت: تاکید رهبری بر رفع مشکلات اقتصادی حاصل فهم همین نکته است.

پینوشت دوم: خیلی دوست دارم آنروز باشم وموضع رسانه هایی مثل کیهان را که درقبال آشوبهای اخیر لندن از عبارت "قیام محرومین  انگلیس" استفاده می کردند را ببینم.

۹۰/۰۶/۱۷
پشت کوهها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">