پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

Title-less

سه شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۰، ۰۷:۰۱ ق.ظ

به نام خدا

 

۱. واژه ی معرفت در قاموس وازگانی بعضی از آدما یه مفهوم یه طرفه معنا میشه و یعنی یه طرف همیشه باید بامعرفت باشه وطرف دیگه از مزایای معرفت طرف مقابل استفاده کنه. خب این خیلی بده. ( رونوشت به بعضی از آدما)

۲.شاعر میگه نمی خوام سهم دنیا رو. تویی که سهم دستامی. در اینجا نظر بنده به نظر شاعر نزدیکتره.

۳. امروز که بیدار شدم حس کردم خستم. ینی نه که خسته باشم. خ س ت م. چن وقت میرم شیراز.

۴. بیرونو که نیگا می کنم می بینم همه جا رفته توی مه .

۹۰/۰۸/۱۰
پشت کوهها

نظرات  (۱۰)

سلام

کلن رفاقت و معرفت و اینا هییییییییییییییییییییییییییییییی...

خوش بگذره شیراز!
میرید شیراز. دم گوش حافظ یواشکی بگید از طرف من: .......

مه، مرا یاد تو می اندازد! - البته شما نه هاااااااا! -

باید بذارم اینا یه جا شه بعد برم !
به نظر منم آدم با معرفت کسیه که یه طرفه معرفت به خرج بده. وگرنه توی دنیای بده بستونی که نیازی به معرفت نیست.

توی زمونه ی ما آدما سو استفاده می کنن عمو!
.
یه شاعر دیگه میگه:«حالا که فرض ِ محاله، بذا دستاتو بگیرم..!» نظر من به این شاعر نزدیک تره!

شما این شیرازو نداشتی چه میکردی؟

شکر خدا میکردم ودعای بارون !
1. موافقم شدید ! ... واقعا همین طوره !
2. آخرش رو خوب اومدی
3. خب مسلما اثر شیراز رفتنه این خستگی !
4. واییییییییییی ... منم هوای اینجوری می خوام

تو از بلاد کفر عکس میذاری من میگم میخام؟!!
آها می رید شیراز که توجیه کنین خستگیو دیگه.
بعله.

خب معلومه بعله !
با این عکسی که شما گرفتید انگار همه جا رفته تو گردو غبار و دود!
.
.
چقدر مشکوک!
نمی خوام دنیارو! تورو می خوام!
بی معرفت نباش چقد من مرام بزارم آخه ای مخاطب خاص!؟

ایراد از من نیست. ایراد از مهِ شه !
۱۰ آبان ۹۰ ، ۲۲:۰۴ پیرراه ( خفن المقامه )
سلام ما را به شاگردمان حافظ برسان سعدی را هم گر دیدی ببوسیش
باغ ارم مان را هم یک آبی بده ، برو برای آن خرابه هم مجوزی بگیر تا عید بیاییم رو به راهش کنیم ( تخت پسرمان جمشید را می گوییم )
دیگر امری نداریم

دو تا هم ماچشون میکنم ولی اون خرابه آباد بشو نیستا !از ما گفتن!
دوماد بلد نیس برقصه میگه زمین کجه!
واژه ی "سوءاستفاده" توی لغت نامه ی یه آدم با معرفت وجود نداره عمه!

خراب معرفتتیم عموو !
بله یحتمل از همونام. منتها به جای عموو می گن عمههه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">