پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

Title-less

جمعه, ۲۳ دی ۱۳۹۰، ۱۲:۳۳ ب.ظ
به نام خدا

 

بعضی وقتا که فرصت فکر کردن پیدا میکنم ٬حس میکنم شدم یه مجموعه ای از یه سری عادتها واخلاقها ورفتارهایی که اصلا جهتشون نمیخوره به مسیری که فکر میکنم دارم توش قدم میزنم.

یکی یه تیشه بیاره بکشه تو سر من !

۹۰/۱۰/۲۳
پشت کوهها

نظرات  (۶)

تیشه رو بکشیم تو سرتون میشه مث قمه زدن تو محرم! فقط ی کمی خون میاد! تیشه رو باید بزنیم تو سرتون که کلا اثرگذار باشه!

زحمتتون میشه هاا !
رمز موفقیتتون در نوشتن این جمله ی ممتنع و عمیق چی بود؟ دعای خیر مادر؟

نه .بیشتر مدیون کمکهای بی دریغ معلم کلاس اولمم!
۲۳ دی ۹۰ ، ۱۳:۴۶ زهره سعادتمند
یکی یه تیشه بیاره بکشه تو سر من !

؟؟؟
میخوام کمکتون کنم اما نمیدونم چجوری تیشه رو میکشن تو سر یه نفر!!!

مهم نیست. همین نیتتون مهمه !
ای وای من !
4 روز من نباشم ها !

البته مشکل جای دیگه هم هست ... مجردی هست و هزار دردسر

ای وای تو !
قیچی بردار و اضافه ها رو حرص کن. اگه دلشو نداری بده به یه دلدار. قطع کرده و تیشه به ریشه زدن و ... کاری از پیش نمی بره.

ممنون از پیشنهادتون!
۲۴ دی ۹۰ ، ۰۰:۳۳ مدادتراش
سلام

تضاد...
از بین این تضادها سالم بیرون اومدن خوبه!

بلاشک!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">