پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

یک سری حرفهای تلخ که کسی آنها را نمی گوید

پنجشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۰، ۰۳:۳۱ ب.ظ

به نام خدا

یکی بیاید به عناصر ذکور و اناث ٬به هر نحوی که من یکی هنوز بلد نشده ام حالی کند که محمل تشکیلات وکار تشکیلاتی جای پیدا کردن عشق گمشده ونیمه ی یافت نشده و دلبری واین حرفها نیست. یعنی نیست. یعنی نباید با این دید وارد کار شد که بله. یعنی خاک بر سر کسی که دیدش این باشد. یعنی لطمه ی این مساله متوجه یک مجموعه خواهد شد٬نه صرف چند آدم داغان! یعنی حقیقتا فقط خود خدا از نیات آدمها خبر دارد وبس.

یک موضوعی را دوستان مدتها از من مخفی کرده بودند.شاید و چرایش را نمی گویم. ولی خودتان قضاوت کنید که چرا باید در یک فضای تشکیلاتی٬چهار نفر که با هم رابطه ی رفاقتی قدیمی دارند از قبل کار سازمانی٬همزمان به یک نفر علاقه مند بشوند و قاعدتا سه نفر از جمع به خیل کثیر عشاق ناکام بپیوندند! و قسمت اعظم آن مجموعه زان پس به دلیل عواقب این مساله با مخ به زمین بخورد وما مدتها دنبال یافتن دلیل این ضعف ونقصان باشیم تا بالاخره هاتف بیاید که بله ! دوستان دیگر انگیزه ی کار که چه عرض کنم انگیزه ی زندگی هم ندارند !

۹۰/۱۰/۲۹
پشت کوهها

نظرات  (۱۴)

سلام

انقدر از این برنامه ها بدم میاد که حد و حصر نداره!
انتقاد کردنی هم به طیف ارزشی برمیخوره که چرا از این حرفا بارمون میکنید!
کلا تشکیلات مختلط رو در عالم تجرد روا نمیدونم!
حالا هر کی هر چی میخواد ورگه ورگه!


منتظرم
یاعلی

کار تشکیلاتی مختلط با حفظ چارچوبها وحدود وصدالبته وجود مراقبت ونظارت و فهم صحیح اعضا از دامنه ی آفتها هیچ مانع عقلی وشرعی نداره .
می بینم که یه مدته قصد ایجاد انقلاب در سیستم اداری و مدیریتی نمودی !!!

ای ول !

حالا اینکه 4 نفر بوه حاجی ... ما 10 - 15 نفر بودیم یه زمانی و با مخ زمین خوردیم جمیعا !!!
۲۹ دی ۹۰ ، ۱۹:۳۴ خودنویسی ها
و بعضا هر 4 تای هر4 تا عاشق! این بیشتر مصداق دارد توی تشکل ها!

سوال اساسی تر این است که چرا اصلا تشکل مختلط؟!
حالا می خواهد یک دفتر و دو جنیست باشد
یا دو دفتر مجزا و دو جنسیت! با ایجاد لینک های ارتباطی و به قولی "مسئول واحد مقابل"!
فرق اساسی ندارند. باز هم گیر "رابطه" اند.

شخصا حالت دوم را تجربه تشکیلاتی کرده ام چند سال. شخصا اساسا با هر دو سیستم مخالف ام.

تیترتان خیلی خوب بود. عالی.
موافق ام.

معتقدم ایراد از سیستم نیست لزوما و مساله خورده شیشه ی افراد در سیستم وتربیت اخلاقی-تشکیلاتی ضعیف است !
۲۹ دی ۹۰ ، ۲۰:۲۶ زهره سعادتمند
آخ آخ..
چه بد

با تشکر از نظر عمیق و سازنده و همه جانبه ی شما !
خاک بر سر شون - سرمون - سرتون ..
۲۹ دی ۹۰ ، ۲۲:۰۹ خانوم جون
وای!!!!!!!
پس اینکه می گو یند برو توی جامعه 4تا آدم ببینیو 4تا آدم ببینندت خزعبل است، ها!
یا شاید کار تشکیلاتی جزو جامعه نیست!
تشکیلات دو نفره، یک مرد یک زن هم که مشکل دارد
سه نفر به خیل عشاق ناکام بپیوندند بهترست از اینکه دو نفر به دام شیطان!
اصلا تقصیر این سریال هاست، که تشکیلات و اینها نمی فهمدو آخر همۀ شان یک عروسی یا یک عشقی دارد!!
راستی ها! همیشه پای یک زن در میان است.

ماشالا بچه های ما خودشون فیلم سینمائی هستن !
۲۹ دی ۹۰ ، ۲۳:۵۶ مدادتراش
سلام


نخند !
سلام

این که می فرمایید"حفظ چارچوبها وحدود وصدالبته وجود مراقبت ونظارت و فهم صحیح اعضا از دامنه ی آفتها " عملا چقدر ممکن هست؟
من نمیگم محدودیت شرعیش صد در صد هست ولی خب فضا دستمون هست!
معمولا افت گریبانگیر این جمع ها میشه و مشکلات خاص خودش رو داره.

منتظرم
یاعلی

نکته ی منم وجود همین آفته. ولی بنده توی مجموعه ی دیگه ای هم تجربه ی چندسال کار رو دارم بدون ذره ای حاشیه. برا همینه که میگم که چند تا مجموعه فاکتور که کنار هم قرار بگیره این مساله می تونه حل بشه. ولی متاسفانه بچه ها چیزی از مقدمه ها وموخره ها نمیدونن.
۳۰ دی ۹۰ ، ۰۱:۳۳ زهره سعادتمند
خیلی عمیق بود.چون شخصا تجربه کردم..

مزاح کردم من.
آدم قحطی بوده؟یا طرف خیلی خاص بوده؟
من موندم مردم چیکار میکنن اینهمه شیفته و شفته براشون پیدا میشه. :)

من گرایش تشکیلاتی و انجمنی نداشتم صرفا این بعد قضیه برام جالب بود.

سلام
کلن جرات نمیکنم برای شما کامنت بزارم.

سلام. آیا ما گاز می گیریم ؟!
هی دارم فک می کنم طرفی که تونسته همزمان 4نفرو عاشق خودش بکنه چه جوری می تونه باشه!! توی شخصیت پردازیای بعدی به دردم می خوره!

از لحاظ موقعیتی خاص بود نه شخصیتی!
خیر آقا.من چنین جسارتی نکردم.
صرفا از این جهت که تا با وبلاگ جنابعالی اخت میشم" بربندید محملها" میشید احساس بد پا قدم بودن بهم دست میده.

شما علی الحساب حرم دعا کنید برامون مام بربستن محملها رو بی خیال میشیم !
شکلک تاسف ندارین؟[تاسف]
من اینو میذارم منتها باید سرو بی زحمت خودتون تکون بدین
ببخشیدا...
خواندم
حالم به هم خورد.

همینه دیگه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">