پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

Title-less

يكشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۰، ۰۹:۵۹ ب.ظ
به نام خدا

 

بیشتر عمر آدمها در کلنجار رفتن با ترسهایی میگذرد که هرگز وجود خارجی ندارند. ولی آنچنان شمایلی از خود ساخته اند که هراس به واقعیت رسیدن شبح موهومشان ٬ مجالی بر انکارشان نمیگذارد .

 

۹۰/۱۱/۰۹
پشت کوهها

نظرات  (۱۴)

آنچه از آن می ترسی، بر تو چیره خواهد شد.
متاسفانه!

واقعیتیه !
۰۹ بهمن ۹۰ ، ۲۲:۳۹ زهره سعادتمند
آره.همین که شما گفتی

میدونم !
ول کن باو سر جدت!
البته موهوم خیلی کلمه ی قشنگیه!

عسر وحرجم قشنگه هاا !
اوهوم....

بعله
ها؟
آها!
.
.
من ترس ندارم
همش جنگ دارم!درونم همش جنگه!انگار دو نفر مدام دارن با هم کل کل میکنن! بعد منم وسطشون سعی دارم جداشون کنم!بعدم نمیتونم حق بدم به یکیشون...ینی نمیتونم انتخاب کنم!
اکی؟

اوکی !
منظورت همون ترس پایان نامه هست دیگه

حاجی سوغاتی کانگرو می خوای یا کوالا ؟! زنده یا عروسکی ؟!

یه کانگرو سایز ایکس لارج !
سلام

:|

وعلیکم!
سلام

این جاست که عمل به یک روایت زندگی رو شیرین میکنه!
از هر چی میترس برو توش!

منتظرم
یاعلی

چه روایتاا !
شما هنوز درگیر پایان نامه این؟ :))
منم هنوز درگیر جواب کنکورم!
ای تو روح ِ این سیستم ِ آموزشی....صلوات!

همش تموم میشه بزودی.
دیروز تجربه اش کردم.
:|
به خیر گذشت.
:)

:)
اینی که رامیان گفته یه حکمت نهج البلاغه اس. حال ندارم وگرنه درش می آوردم.

عجب !
بابت "هرگز" تردید دارم.

نداشته باشید !
بابا یک چیزی بنویسید دیگه!

حرف خاصی ندارم خب !
موافقم اما یک وقتهایی هم برعکسه خوب.

شاید یه وقتایی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">