پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

Title-less

چهارشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۰، ۱۱:۲۵ ب.ظ
به نام خدا

 

امروز صبح رفته بودم نظام وظیفه وکلی سرباز کچل دیدم. یادم رفت بگم که چند وقته با همه ی سربازهای کچل شهر همزاد پنداری می کنم.

  پینوشت: با تشکر از میم. جیم بابت تصویر هدر  .

۹۰/۱۱/۱۲
پشت کوهها

نظرات  (۱۵)

۱۲ بهمن ۹۰ ، ۲۳:۲۹ زهره سعادتمند
واقعنی؟
گرچه فایده نداره که.
باید کچل می شدی!

چیه؟ حسودیتون میشه شما رو کچل نمی کنن؟!
ها ها
بهتونم میاد اتفاقا :)))))

بر روی آب بخندید !
سلام



ما همزاد پنداری هامونو کردیم!

خیلیم درست!
خیلی قابل ترحمن. اونقدر قابل ترحم که پارسال یکی از اتوبوس نوشتامو اختصاص دادم به یکیشون

همین پستا رو می نویسد که بچه های مردم سرباز فراری میشن دیگه! واقعن که!
سلام

تنها مزیت پسر بودن اینه که پسرا میتونن سربازی برن!
من عاشق سربازیم!


منتظرم
یاعلی

واقعا در حق شما اجحاف میشه !
مگه کچل شدی ؟!!

طبق معمول باید بگم که : نهههههههههههه .... فعلا سربازی نرو ... من کلی باهات کار دارم

هنوز دفاع نکردم که!
شما فعلن کار پایان نامه رو به اتمام برسونید بعدش به کچلی فک کنید!هرچند شما رو که کچل نمی کنن! شما فوق لیسانس میباشید دیگه! یا دکترا.

این حرکت ما جوسازی بیش نیس !
حسودی نداره که!
ما بیرون سرمون بسته ست، تو خونه سربازیم واللا.

اینم حرفیه خب!
وای!به خوابم نیاد...
.
.
ببخشیدا!
ولی هدرتون جالب نشده...

کار بهتر بلدید تا سورسش رو بدم خدمتتون؟!
آقا مبارکا باشه هدرتون ایشالا بیاییم شیرینی دفاع پایان نامتون رو بخوریم!!!
دم میم.جیمم گرم!

خدا از دهنتون بشنفه !
:))))))))))))))))))))))))))
این پینوشت که دیدم نوشته میم. جیم؟ فک کردم قرعس!!! :))))))))))))
خواستم بگم به میم. جیم ِ عزیز می گفتین یه چار پنج تا فیلتر دیگه میزد رو عکس!!! بعد گفتم قرعه میاد شاکی میشه زشته! منم که تازه از مسافرت برگشتم دل کسیو نمیشکونم!
الان که کامنتشو خوندم دیدم به! ما کلا ازون دسته از نیمچه هنرمندایی هستیم که زبونمون درازه واسه نقد! بقرعان!
ولی خدا وکیل هدرتون جالب نشده! بابا فیلترو گذاشتن واسه رفاه حال کاربران! نه دیگه انقد فیلتر بذارین رو کار اصل ِ قضیه نابود شه که!
حالا به ما مربوط نیس البته! بیشتر که دقت می کنم وقتی کچل شین هدرتون بهتون میاد :))))))))

پس صبر کنید تا کچل شیم ! این قرعه کشی عشق شمام فقط از ما ایراد میگیره! گرهی رو که باز نمی کنه که ! (شکلک تخریب شخصیت! )
قشنگ و عمیق.

:)
سلام

میگم چرا عکسو اینطوری کردید؟! انگار گردبادی چیزیه!

من عاشق سربازیم
پسر عموهامو کلافه میکنم ,انقدر بهشون میگم تا واسم خاطرات انفرادیشونو بگن
خدا این شانسو هم از ما گرفته

خودم برگردم یه کتاب می نویسم با عنوان " همه ی روزهای انفرادی من ! "
ای جان
از این به بعد نوشته هات زیر تپل بزرگ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">