پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

Title-less

چهارشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۰، ۰۲:۱۱ ب.ظ
به نام خدا

 

اساتید که بلند شدند و ایستادند برای اعلام نمره ی پایان نامم٬ احساس زندانی رو داشتم که منتظر بود قضات دادگاه تجدیدنظر٬ حکم بر تبرئش بدند .

هفده وهفتادوپنج از هجده٬ حکم آزادی من بود!

راستی

بعد از آزادی باید کجا برم؟

۹۰/۱۱/۲۶
پشت کوهها

نظرات  (۲۵)

ئه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا از هیژده؟ یعنی فقط بیست و پنج صدم کم شدین؟ اه چه درس خون
ولی خب تبریک و اینا! خیلی خوشال شدم واقعا
الان باس برید کچل شید دیگه! مگه نه؟

الان باس بریم چن وقت زندگی کنیم تا وقت کچل شدن برسه!
تبریک
همون پشت کوهها بمونید. اینجور که تعریف کردید جای خوبیه.

وژدانن جای خوبیه !
نظر مشخصم اینه که مبارک باشه.
بعد از آزادی هم گمونم تشریف باید ببرید کرج...یا شایدم اوین برای پرداخت بهاش!

ایشالا شمام یه روزی از مصائب دفاعت بنوبسی !
مبارکه ان شاءالله.
برید شیراز.
میگن نازه واسه آفتو جنگش. :)

ما با این شعره خیلی خاطرات داریم!
سلام

به! به سلامتی! این دفاع انجام شد! ما به آرامش رسیدیم!

ینی چی؟
من دیگه وبلاگ شما نمیام...میرید به اون بهار تبریک میگید بعد به من نه!!!!!!
.
.
ما که مثل شما فلان نیستیم...مبارکه...مبارکه
ینی شما الان ارشدو گرفتید؟
چه رشته ای؟

کارشناسی ارشد بوووووق !
آخه اون بیست و پنج صدم و برای چی کم کردن
ولی روشه شونه ..
کجا حاجی تازه باید به دوستانتون شیرینی بدین
ایشالا موفقیت های بعدی ایشالا دکتری ...موفق و پاینده باشید

زنده باشین !
هی تا شیرینی مارو ندادی حق نداری جایی بریا ، گفته باشم ...
بعدا هم که معلومه خاواده محترم آستین میزنند برات بالا بعد چند وقت هم که باید با مدرک فوق بری پوشک گوگولی مگولی عوض کنی ، عیبی نداره ، ناراحت نشو این سرنوشت تمام مردان بزرگ ، غضه نخور

هه هه هه هه !
ایش
حالا انگار چی هست...

یاه یاه یاه یاه !
- اساتید بلند شدند و ایستادند ...- چه دلهره ای منتقل کرد این جمله.
مبارکتون باشه. خیلی مبارکتون باشه.

حالا که خیالتون راحت شد برای دفاع منم دعا کنین. :)

ایشالا به حق همین روز عزیز شما بیست بگیرید :)
سلام


نخند !
حالا که خندیدی ما عید داریم میایم اونورا ، تا سفره هفت سین بندازی ما هم زنگ زدیم ... بهارنارنج یادت نره من عاشقشم
۲۷ بهمن ۹۰ ، ۰۰:۳۴ زهره سعادتمند
واقعنی؟؟
خب الحمدلله. تو این مدت ما رو کچل کردید با این دفاع و اینا.ایشالا ب زودی تلافی میشه!
ای خدا به من یه عمری بده کچلی اینو ببینم!

این بشارت رو بهتون میدم که عمرتون کفاف دیدن کچلی ما رو میده !
حالا که دلت می خواد، به محسن میگم یکی از اون شوخی پشت وانتی ها رو این دم آخری روت تست بزنه بخندیم ...

بوووق
سلام

میگم اون فصلی که می گفتید رو حذف کردید آخر؟!

پس این بیست وپنج صدم فک می کنید برا چی کم شد؟! نکردم دیگه!
من دیگه وبلاگ شما نمیام (می دونم با این تهدید میرید خودکشی می کنید! ولی دست نگه دارید! شما هنوز جوونید!)میرید به اون قرعه میگید ایشالا ارشد قبول شه به من نمیگید!!!
ما که مثل شما فلان نیستیم! ایشالا دکتراتون! ایشالا کچلی سرتون واسه سربازی! ماهم خودمون میشینیم دعا می کنیم ارشد قبول شیم! پایان ناممونم از هیژده همون هیژده شیم

سطح تهدیداتون رو یه کم ببرید بالا تر ! مثلا این که چون شما فلان کردید من خودم رو کشتم وخدافظ!
سلام حاجی

تبریک میگم ....

دیگه نجات پیدا کردی فعلا ... !

ولی هرجا میری دیگه سراغ درس نرو

ولی توصیت حکم توصیه ی رطب خورده رو داره که منع رطب کند!
سلام

ایول!
صمیمانه تبریک میگم

صمیمانه مچکرم!
واجب شد فیلم دفاعت رو بفرستم تو وبلاگم تا دوستان قضیه نمره بالاتو بفمن.... خجالت بکش هر کی ندونه من که می دونم ...
اه اه اه
چه ریا کار...لگد و تف!
والا ما هم خیلی افتخارات واس کشورو خانوادمون آوردیم...اما هیچ وقت تو بوق و کرناش نکردیم!مثل همین حالا که اصلا نگفتیم کنکور قبول شدیم!
.
.
من فکر کنم رشتتون بیخوده که روتون نمیشه اسمشو بگید!

بیخودتر از رشتمون خودمونیم تازه !
به سلامتی انشالله . مبارکا باشه . الان دیگه درست نیست تنهایی بری پشت کوه :دی

آخه کی با ما میاد پشت کوه؟ :)
راستی رشتتون چیه ؟

از زیرشاخه های علوم سیاسی
بهتره یکی از همون کسایی که پشت کوهه انتخاب کنید :)

به قول گودریون سیاستم ازتون در جواب!

توصیتون رو جدی می گیرم!:)
سلام
مبارک باشه..

ممنونم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">