پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

Title-less

جمعه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۰، ۰۷:۵۸ ق.ظ
به نام خدا

دیشب برا اولین بار بعد از دو سه ماه٬ ساعت ده شب خوابیدم و اذان بیدار شدم. انقدر خوابم عمیق وطولانی بود که وقتی بیدار شدم نمیدونستم الان کی هست واینجا اصلا کجاست .یکی دو ماه بود که خوابم تقسیم شده بود توی یکی دو ساعت خواب دم غروب و یکی دوساعت خواب بعد از اذان صبح.

آخ خدا چقدر دلم یه شب خواب راحت می خواست !

۹۰/۱۱/۲۸
پشت کوهها

نظرات  (۸)

سلام



واقعا! خیلی دلچسبه!

بعله !
این که چیزی نیست...من خودم الان یه ساله که ساعت 12 میخوابم از اون طرف 12 بیدار میشم!...انقدر دلم واسه اون شبای ژوژمان که طلوع افتابو میدیم تنگ شده!
اینجوری آدم احساس بی مصرفی میکنه!
.
.
وایسید بگم ژوژمان چیه...شمام که بی سواد! ژوژمان همون امتحان عملی ینی همه کارایی که طی ترم انجام دادیرو به استاد ارائه میدی!

شمام در اصل کاراتون رو میدید به استاد تا در موردشون قضاوت کنه.
دقیقا اون زمانایی می خوابیدین که توی روایات خواب توش خوب نیست!!
خدا رو شکر که تموم شد اون شرایط!

آخه روایات که حال و روز ما رو نمیدونستن که!
می فهمم !
هیچی خواب نمیشه جون حاجی !

در ضمن حاجی حالا که درست تموم شده تا مثل من پیر نشدی بگو یه آستینی واست بالا بزنن ... نگی نگفتی

حاجی ما جلوتر از شما همچین جسارتی نمی کنیم!
خب بعد از خواب می خواین برین پشت کوه ها کوه نوردی :دی

دوس دارم برم!
خوبه پیشرفت کردید از اون زمان که کارشناسی ارشدتونو گرفتید!تا دیروز که نمیتونستید ارتباط تصویری رو تلفظ کنید!!!

اونو که هنوزم نمی تونم تلفظ کنم!
پس، الحمدلله.

شونصدهزار مرتبه!
سلام علیکم
خوش به حال شما هم برای پایان نامه هم خواب
من بعد از 4سال تصمیم گرفتم کارشناسی ارشد بخونم، روز جلسه در آزمون غایب بودم
چون خواب موندم! حالا تصورشو بکن منم دم از کابوس بیداری بزنم!
دلم میخواد شونصد هزار تا فحش بوق دار به خودم بدم.

سال آینده بعد از پنج سال قبول میشید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">