پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

Title-less

جمعه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۱، ۰۲:۱۴ ق.ظ

به نام خدا


نخل معروف است به طاقت و تحمل. به ایستادن در برابر گرما و سرما- خشکی و بی آبی. ولی با همه ی زمختی, این درخت می فهمد. باور می کنید یا نه - شعور دارد. البته از جنس همان شعوری که خداوند پاشیده است به وجود همه ی کائنات و مافیها. بعضی آدمها مثل همین درختند. زمخت و سخت و پرطاقت. این موضوع منافی شعورشان نیست. می فهمند. خوب هم می فهمند. ولی آدمهایی که فکر می کنند نخلها نمی فهمند, نمی توانند چیزهایی را که نمی بینند باور کنند.

من نخلها و آدمهای بالا را دوست دارم. آدمهای زمختی که خوب می فهمند.

۹۱/۰۱/۱۱
پشت کوهها

نظرات  (۱۲)

۱۱ فروردين ۹۱ ، ۰۲:۲۴ زهره سعادتمند
برنگرد شهر.
اصن من توجه کردم، وقتی میری پشت کوه ها، همچین فیلسوف میشی. عارف میشی. یجور خوبی میشی.
برنگرد..
۱۱ فروردين ۹۱ ، ۰۲:۳۴ زهره سعادتمند
بله
عدالت بی داد میکنه..
المومن کالجبل الراسخ...
دلم خرما خواست با ماست اضافه
۱۱ فروردين ۹۱ ، ۱۴:۰۶ ودنیا هیچ فرقی نکرده است
وبلاگتان ارزش وقت گزاری داشت !
چاشنی کردن عکس همراه متن بسیار زیبا و دلچسب است
اگر اجازه بدید لینک کنم !
۱۱ فروردين ۹۱ ، ۱۴:۴۹ خارج ازچارچوب
زمختی آدم ها از مقاومت بالاشونه ؟
سلام

بله موافقم.
بعضی ها ظاهرشون غلط انداز هست و معمولا وقتی همه میفهمن که اون غلط انداز ها زیاد میفهمیدن که اون غلط اندازها دیگه نیستن!
چی نوشتم!

منتظرم
یاعلی
هی پستهاتون تکرار می شن. یه همچین چیزیو قبلا توی یکی از صدتا وبلاگ قبلیتون خونده بودم. عکسشم دیده بودم. کپی پیست می کنید یا همینطور هی تکراری تکراری میاد توی ذهنتون و می نویسید؟
نخلها و آدمهای بالا هم شما رو دوست دارند :)
...
من هم این پست رو دوست دارم که خیلی خوب و آروم و عمیق بود.
سلام

آقا خواستم بدونید که من از اون آدمهای زمخت هستم!!!!

تازه امروز عکس رو دیدم!
کاش یک نخل بودم ــ نقطه ــ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">