پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

Title-less

يكشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۱، ۰۲:۲۷ ق.ظ
به نام خدا


تصویری که مشاهده می کنید مربوط به دیروز در دامان طبیعت هست !

جاان من کسی می تونه بگه اشاره ی ما در این تصویر به چیه ؟!

 

پاسخ : بحران خشکسالی حاصل از مدیریت نامناسب منابع آبی زمین وانگشتهایی که به نشانه ی هشدار از وقوع بحران مزبور به خشکی زمین اشاره می کنند.

خداییش یعنی اینقده سخت بود ؟!!!

۹۱/۰۱/۱۳
پشت کوهها

نظرات  (۳۴)

این که بیشتر بیابون هست تا طبیعت !
۱۳ فروردين ۹۱ ، ۰۵:۳۹ خارج ازچارچوب
دیگه یه گو گو گربه نره روباه مکار بازی کردن که انقد طرح معما نداره!
به قرعان اگه فهمیده باشیم!
خب جوابش اینه که یه قارچی چیزی اونجا بیرون اومده همه ذوق زده شدن بهش اشاره کردن !
۱۳ فروردين ۹۱ ، ۱۹:۱۷ زهره سعادتمند
آخ
چقد من فکر کردم..
چیزی به ذهنم نمیرسه خب!
چه اصراریه من به نتیجه برسم!
و اما جایزش؟؟؟؟؟؟؟
به کتونیِ نوِ رفیقتون؟
خیلی عکسه باحاله...
ترک و فرو رفتگی...؟
یعنی خودتون می دونید به چی دارین اشاره می کنید واقعاً...؟!!
به کفشهاتون یا یه مورچه یا نور افتاب
آهان فهمیدم
به هیچی اشاره نمی کنید.
یه تز عکاسی دادید.
لونه ی مورچه ها که بین این ترک هاست آیا ؟!

غلطه آی غلطه !
به طبیعت سبز

توروخدا ؟!
باید جلوی همه ترک ها و فرو رفتگی ها را گرفت با کفش گام به گام
به اون مورچهه که یه بار سنگین بلند کرده
نمیدونه چیکارش کنه

نچ !
سلام

بعد از چند روز دقت، به این نتیجه رسیدیم که همه تون به یک جا یا چیز و اینا اشاره نکردید!
سلام
هر کسی یه چیزی نیت کرده و داره بهش اشاره میکنه!
شاید همه دارید به زمین اشاره میکنید!
شاید حشره ای چیزی و یا جویچه ی آبی! از اونجا میگذره بهش اشاره میکنید.
شاید از جیب کسی چیزی افتاده بهش اشاره میکنید!
شاید کلا یک چیزی هست که با چشم غیر مسلح نمیشه دید!‌و به اون اشاره میکنید.
شاید به اون طرف کره زمین در اون نقطه و این که اونطرفش الان کیا هستن اشاره میکنید!
شاید نوک انگشت بین،‌ هستید شما جمیعا!
شاید ما فکر میکنیم انگشت ها رو به پایین هستن در حالی که همدیگه رو نشون میدید!
شاید به اون 2 خط نوری که اون وسط افتاده اشاره میکنید
شاید تو اون نور گرد و خاک هایی که تو هوا معلق هستن رو نشون کردید!
شایدمدل کفشاتون؟
نوک کفشاتون؟
رنگ کفشاتون؟
وجه اشتراک کفشاتون که بندی هست!
لباستون؟!
لباسشون!
پوششتون!
.
.
.
جان من منظورتون هر چی بود یکی از این گزینه ها رو اعلام کنید تا من ضایع نشم!
ببینید چقد وقت گذاشتم و خلاقیت به خرج دادم !

منتظرم
یاعلی
آقا اورکا!‌ اورکا!
اونا ترک زمین نیست!
سنگ هستن!
به جان خودم نباشه به جان اون اقایی که آستین لباسش قهوه ای هست و ساعت دستشه اونا سنگ هستن نه ترک خوردگی!
و شما دارید با تعجب بهشون اشاره میکنید ! بعله!
منتظرم
یاعلی
سلام
اگه میگفتید تو عکس به درخت کاری تو سواحل جامائیگا فکر میکنید راحت تر از اونی می بود که نوشتید!
والله!
حیف این همه خلاقیت و نظر سازنده ام!

منتظرم
یاعلی
سلام

اون وقت شما توقع داشتید این همه رو ما از چندتا انگشت بفهمیم؟!
وای چه با مزه واقعا

میدونیم واقعن !
آهان فهمیدم، تا سه نشه بازی نشه.
بحران خشکسالی حاصل از مدیریت نامناسب منابع آبی زمین وانگشتهایی که به نشانه ی هشدار از وقوع بحران مزبور به خشکی زمین اشاره می کنند. هان؟
حیف شد که من این یکی دوروز نتم قطع بود وگرنه حدس می زدم! عین ِ همین یه خط و نیمو می گفتم. خب من خیلی تیزهوشانم! همه اینو می دونن!
حالا اینا هیچی! یکی دونفر ناخوناشون بلنده ها تو عکس! چه معنی داره؟ خانوما باس ناخن بلند کنن فقط!
۱۵ فروردين ۹۱ ، ۱۳:۰۶ زهره سعادتمند
همین دیگه!
فقط بلدید با انگشت مشکلات رو نشون بدید!
اگر دقت کنید سه تا انگشت دیگه تون به طرف خودتونه! اون یکیشم به طرف بغل دستی تون!

(الان یذره شرمنده بشید!)
سلام
خشکسالی
[........]
(مشغول زمبه این اگه فک کنین من بی ادبم!)
حفظ کرده بودی نه!!!!
خدا به حق همین روزای عزیز به همه ی دردمندها دوا، به جوون های بی کار شغل، به خشکسالی ها خیسی و به همه ی انگشت های سرگردان سوژه ی مناسب برای اشاره عطا بفرماید انشاالله.
آقا ما شرعیاتمون گل کرد!
تو اون جمع صمیمانه واقعا خانوم هستن ناخن بلند ها آیا؟!
اگر شما به موقع میگفتید جمع مختلط هست ما خیلی فراتر از جواب رو هم حدس میزدیم!

منتظرم
یاعلی
خداییش خیلی سخت بود

این یکی دعا یه کم برآورده شدنش سخته. فرهنگو هیچ جا نمی فروشن متاسفانه!
ولی خب خدا رو شکر بعضی رسانه ها مخاطب خودشونو دارن، خوبشم دارن. الحمدلله.
باشه بابا!!!
حالا ملت فک می کنن چی گفتم! ما ازون خونواده هاش نیستیمااا
من فکر کردم سنگ فرش پارکه.
۱۶ فروردين ۹۱ ، ۱۴:۴۷ خانوم هشت پا
شما خسته می شید واقعا این همه به مشکلات توجه می کنید! خوشحال رفتین کاهو ترشی هاتونو خوردین، سبزه هاتونو گره زدین، آخر سر یادتون افتاده خشکسالی هم وجود داره؟!
۱۸ فروردين ۹۱ ، ۰۰:۴۵ خانوم هشت پا
کاملا مشخصه!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">