پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

Title-less

جمعه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۱، ۱۱:۲۱ ب.ظ
به نام خدا


یک وقتهایی از عمر گرانبهایتان را اختصاص بدهید به اینکه بروید زیر نور ماه ,قدم بزنید و با خودتان آواز بخوانید.

فقط حواستان باشد کسی آن حوالی نباشد ترجیحا !


نظرات  (۱۵)

چه پپشنهاد خوبی
من آواز خوندن رو خیلی دوست دارم
هرچند استعدادم -صفره اما لذت بخشه
و چه لحظه ی دردناکی بوده اونی که تو پست پایینی نوشتید
دل عاشق می خواد که همه ندارن. هعی روزگار!
همین مونده که شما آواز بخونید واقعا!!!

توصیه می کنم شما هم امتحان کنید واقعا!
سلام

آقا با ماه حرف بزنیم مفیدتر نیست؟!
ما دوست داریم براش حرف بزنیم! بعدشم اینکه کسی هم چیزی گفت بهمون!
داد چطور؟ میشه زد؟

آخه میدونید که مساله ی مهمی رو مطرح کردید!!!
اگه از بین این همه آسمون خراش
ماهی چیزی پیدا بود
چشم
ولی نیست تو آسمون این شهر
۱۹ فروردين ۹۱ ، ۰۱:۰۷ خانوم هشت پا
:)
خوشمان آمد.
چشم !

کسی باشد هم اشکال ندارد حتی !

نشنفه کسی، شما که غریبه نیستی.
قبلاً انجام شده و بعداً هم احتمالاً بشود!
جونم براتون بگه از قضا ما خعلی امتحان کردیم این تجویز شما رو! انصافی جوابم می ده. رفته بودیم جهادی خراسان شمالی. شب می رفتیم مسجد تو راه انقدددد "ی ساربان" نامجو رو عربده می زدیم تا بمیریم.
روزگاری بودها! بعله.
۱۹ فروردين ۹۱ ، ۱۱:۵۵ زهره سعادتمند
اصولا ناب ترین اوقات گرانبهای زندگی همچین موقعیت هایی ست.
البته یک چیزهایی هست که انسان دوست داره دونفره بیشتر تجربه ش کنه!
البته تر او نفر دوم باید سعه ی صدر داشته باشه تا صدای ما رو تحمل کنه و به روی خودش نیاره!
یعنی خوشم میاد شادی ِ ملی دارین!!
چه همه تائیدم میکنن این کارو!! من که فقط یا خودم حرف میزنم! آواز ماواز نمی خونم! یعنی اصن همچین خونواده ای تیستیم :))
۱۹ فروردين ۹۱ ، ۱۶:۱۸ فــــــ ــانـــــ ــوس
بهش فکر نکرده بودم ..
ما خودمون پیشکسوتیم داداش!!!!
ینی پریشب براشون تو خوابگاه ...آره...
خب که چی بشه؟!
چرا من اصلن ذوق ندارم واسه این چیزا!
واویلا به بخش آوازش.
واویلا
.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">