پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

Title-less

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۱، ۰۴:۱۱ ب.ظ
به نام خدا


یک چیز جالب توی موزه ی آستان قدس که احتمالا دیده باشید ،یه پیراهن بود منقش به یک سری ادعیه و اذکار و اوراد و اشکال هندسی و غیر هندسی مربوط به علوم غریبه البته در سایز یک غول !

باید الگوش رو گیر بیارم حتما بدم به یکی از دوستان که توی علوم غریبس ! نمیدونم چرا تا حالا به ذهن این دوستمون نرسیده همچین ترفندی به جهت استفاده ی یک جا از قدرت این علوم .

میشه یه چیزی تو مایه های لباس سوپرمن و بت من !

البته با احترام به اصل علوم غریبه که متاسفانه امروز تبدیل شده به مستمسک یک سری سو استفاده چی به نام فالگیر و رمال ودعا نویس که از علوم غریبه یک سری کتاب بهشون ارث رسیده فقط.

۹۱/۰۱/۲۷
پشت کوهها

نظرات  (۱۷)

۲۷ فروردين ۹۱ ، ۱۶:۱۹ یک پسر نسبتاً معتقد
اون کیه تو عکس ؟
من نرفتم این موزه تا حالا !

ما که علوم غربی هم خوندیم چیزی نداشت ... این رو نمی دونم دیگه !

راستی حاجی من اومدم نگی من رفتم مشهد نمیام دیگه ! ... من می دونم با تو ...
علوم غریبه چی هس؟!
جناب اونجا عکاسی ممنوعه!!!!چه طور عکس گرفتین؟
۲۷ فروردين ۹۱ ، ۲۰:۳۵ زهره سعادتمند
من که اصن ندیده بودم این لباسه رو.
چقدم خلوت بوده، فقط سایه ی عکاس توی شیشه پیداس.
ما که هروقت رفتیم، انگار صف عابر بانک فردای واریز ِ یارانه ها بود!
(لذت می برید چقدر مرتبط با مطلب نظر میدم!)
۲۷ فروردين ۹۱ ، ۲۱:۲۷ خارج ازچارچوب
مرفه بی درد که میگن شمایین!
سلام

چیکارش می کردن؟

می پوشیدنش چه اتفاقی میفته؟!
:-/
بعد میگن ایرانیا چرا اونجورین!!! خب وقتی دانشجوی دکتراش به قانون بی احترامی میکنه بقیه که دیگه فبها
الان تو لطف بزرگی به این طراح آی لباس کردی
ــ هفته ی بعد اگه یکی و با این لباس تو خیابوون دیدی تعجب نکن ــ
زهره؟چرا چرت میگی خواهر من؟!
دو ساعته زل زدم به عکسه ی سایه ندیدم! یعتی خود عکسه رو به زور دیدم!یعنی من ته تلاشم این بود که بفهمم علوم غربیه بوده یا غریبه! یعنی آره!
بعدشم که استاد! فلاش دوربین واسه آثار باستانی خوب نی!! نکنید این کارارو! همین کارارو میکنید آثار و میبرن تو موزه های خارج دیگه! بقرعان! خدایا(صفه کیلیدم فارسی نداره خودمو نصف کردم تا خ خدایا رو درست بنویسم :))) این همه فرهنگ و هنر دادی به من راضی نیستم کاش عادلانه بین همه بنده هات تقسیم می کردی! بخخخخخدا!

فلش نزدم جان خودم ! اگه زده بودم که رفلکس میداد توی شیشه یا سایه مینداخت پشت لباسه!
منم می خوام
به من نمیدین ؟

اونوقت چیزی ننوشته بود در موردش، اینکه از کجا اومده، مال کی بوده؟
در ضمن زیارت قبول...
سلام

ما نمیدانیم چرا یاد کارتون جک و لوبیای سحر آمیز افتادیم!

منتظرم
یاعلی
باشه بابا...اصلاح کنید: وقتی سرباز کچلش که تازه کارشناسی ارشدشو گرفته به قانون....
راس میگه بابا فلاش نزده! دیگه انقدرا هم ......ای بابا
اصن آدم میاد وبلاگ شما همینجور هی میخواد ایجاد تشنج بکنه!!!
اه اه
رفلکس!!!! باشه بابا فمیدیم شما فوق لیسانس دارید حالا! دلیل نمیشه عرق ملیتونو از دست بدین که!
ببخشید فضولی نباشه و بی ربط به موضوعم نباشه! یواش می پرسم دست زیاد نشه!
آدرس اون هتلرو دم حرم به منم میگید؟ هیسسسسسسسسس، یواش!!!!!!!!!
"پشت کوه های بلند" به زودی از شبکه سه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">