پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

سوووت !

جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۱، ۰۵:۴۸ ب.ظ

به نام خدا


قبلترا یه وقتی گفته بودم که اگه ماساژ دادن بلدید نذارید کسی توی گردانتون بفهمه وگرنه به سرنوشت تلخ من دچار می شین! یه چیز دیگه ای که توی این چند روزه فهمیدم اینه که نذارید جناب سروان بویی ببره که قبلن کارای فیلم برداری و تدوین ومستندسازی انجام دادید. وگرنه مثه من الان گوشاتون سوت میکشه.

میگید چرا ؟ آخه امروز از اول صبح مجبور بودم دو متری یه لشکر آدم بشینم که داشتن با دوشکا و تیربار و قناصه تیراندازی میکردن تا از زوایه های مختلف ازشون فیلم بگیرم. الان رسما گوشام فقط داره سوت میکشه ! تیراندازی خودم سرجمع نیم ساعتم نشد. ولی تا ظهر مجبور شدم محض بقیه بمونم.

بازم خدارو شاکرم که آرپی جی و خمپاره افتاد برا یه وقت دیگه !

پانوشت اینکه جناب "تنهایی" سابق وبلاگ سیب ترش رو که قبلترا یه مدت اونجا می نوشتم از بنده دریافت نمودند. پس ایشون رو با من یه وقت اشتباه نگیرید. هرچند که اصن منو صالح نداریم و این صوبتا !

۹۱/۰۴/۲۳
پشت کوهها

نظرات  (۱۴)

داداش من تو که انقد ذوالفنونی چرا رفتی سربازی!

بعید میدونم حتی اگه توضیح هم بدی بفهمم تو جمله ی آخر چی گفتی!
گفتم این پست آغازشون قشنگ بودا!
نگو واسه شما نبوده!
یعنی چی که زودتر نمیگین ایشون شما نیستین؟!! اینجوری از سادگی و صداقت و صفا و صمیمیت ما سواستفاده میکنین؟!
بعدم که خب حالااااااا
هرروز هرروز میاین به صورت نامحسوس پز ِ توانایی هاتونو میدین فک میکنین نمی فهمیم؟؟؟
ماهم کلی کار بلدیم باس بیایم هی بگیم؟؟؟
والااااااااااا
ایش
پانوشت: چرا اون وقت؟؟؟
پس فیلمت احتیاج به صدا نداره!!
همه ش سرشار از سوتای گوش شما ست !
...
حاجی !!!
قرار نبود ما رو لو بدی که !

تازه اون وبلاگ بازدیدش زیر 500 تا هست حال نمیکنم اصن :)
۲۴ تیر ۹۱ ، ۰۹:۱۵ زهره سعادتمند
الان خواستید بگید خیلی آدم توانمندی هستید مثلا؟!
۲۴ تیر ۹۱ ، ۱۳:۰۲ الهه(تب فصلی)
از ماست که بر ماست!!!
و
آدرس سیب ترش رو بدین.
ماشالا عروس همه هنر هسینا:دی
۲۴ تیر ۹۱ ، ۱۷:۴۴ الهه(تب فصلی)
سرچ کردیم ژیدا نشد اصلا نمی خوایم بابا. حالا مگه آقای تنهایی تو قبلیه چی می نوشت که تو این جدیده بنویسه!!!
۲۴ تیر ۹۱ ، ۲۳:۰۵ ستاره صبح
آخی
برای نخستین بار دلمان سوخت و خواستیم که سربازی نرویم ...
آخه هیچی مثل بیگاری کشیدن از آدم اعصابو خرد نمیکنه
چرا پست قبل حذف شد؟خیلی جالب بود که!؟
اتفاقا تو دلم داشتم غیبتتونو می کردم که خب که چی مثلا؟ پشت کوهها یا سیب ترش یا کوچه پس کوچه و کوچه بغلی و کوچه باغ و نصف یه خیابون بلند و داد و بی داد و هر چی. چه فرقی می کنه؟ حالا که اینجا هست چرا باید اونجا هم باشه؟
خوب شد توضیح فرمودید!

ولی دقت کردید هفت ماهه اینجا موندم؟
نه خداییش دقت نکرده بودم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">