پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

نور من ته کشیده است

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۰۲:۱۶ ق.ظ

بنام خدا  


دارم میرم سمت چادر فرماندهی که مچم رو میگیره. "قربونت بیا یه عکس از من بگیر"

می بینه دوربین دستمه. "یه جور بگیر تریپ شهادت باشه ! "

درخواستهای این چنینی در این فضا اصلن تعجب نداشته و کاملن طبیعی می باشند!

دوربین رو روشن می کنم و میگم بشینه روی سکوی کنار چادر. سعی میکنم بندارمش یه سوم چپ کادر و بیابونای پادگان میفته سمت راستش و بهش میگم به لنز نگاه نکنه. خدایی اینکارا رو هم نمیکردم و فقط یه فلش الکی میزدمم خوب از آب درمیومد. اصن قیافش یه جورایی نور داشت! عکسو نشونش میدم و میگم الهی شهید شی! میگه بیا منم از تو بگیرم. میگم باشه بیا. ولی من شهید بشو نیستما. به خودت زحمت نده. میگه عب نداره. برو از یه جا نور بگیر. میگم باشه. دست آخرم باید دست به دومن فتوشاپ شم برا نور و این صوبتا !

۹۱/۰۴/۲۶
پشت کوهها

نظرات  (۱۴)

این الان شمایی؟؟؟!
۲۶ تیر ۹۱ ، ۱۲:۲۷ زهره سعادتمند
ینی اگه خورشیدم میزدید وسط این عکسه عمرا اگه یک اپسیلونی فضای شهید و شهادتی رو به بیننده القا کنه!
اصن آدم بیشتر یاد مسخره بازیای دوران دبیرستانش میفته! (ببخشیدا!)
تا حالا صاحب وبلاگی رو ندیدم بره سربازی و عکس خودشو نذاره.
عجب عکس با حالی حاجی !
ذوق زده شدم الان
ای ول ...
الان معنی جمله نور بالا میزنه رو فهمیدم :دی
خداوکیلی این کلاشینکوف خز نیس؟! زشته بابا اون آفریقایی ها که کلن یه لشگرم نیرو ندارن اسلحه هاشون مدرنه چی چیه این کلاش!الان با آمریکای بیشعور جنگمون بشه خب ضایه ست دیگه! انگار با تفنگ سرپُر رفتیم جنگ لیزر و اشعه و این صوبتا!
سربازامونم که بنده های خدا غذا بهشون ندادن همه کوچولو موچولو!
سلام .
الهی شهید شی ؟
(ناراحت که نشدی؟)
خداییش خودتونید!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
کی این سربازیتون تموم میشه؟؟؟
که یه تنوع پستی چیزی داشته باشین بد نیست.

همش یکی دوسال مونده!
۲۸ تیر ۹۱ ، ۱۰:۱۳ خانوم جون
اونوقت با نور تو چهره و یه هاله دور سرو دو تا بال چند؟
۲۸ تیر ۹۱ ، ۱۴:۱۵ الهه(تب فصلی)
تکبیر!!!
۲۸ تیر ۹۱ ، ۲۰:۵۱ ستاره صبح
چه عکس جالبی. الآن این ژست جدیه یا شوخی؟
نه به اون موقه که اسمتونو نمینوشتید نه به حالا که عکستونم زرت گذاشتید!!!
الان که برش داشتید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">