پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

Title-less

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۳۶ ب.ظ

خدایا ...

به فیل من آلزایمر عنایت فرما تا دیگر یاد هندوستان نکند !


...

۹۱/۰۵/۰۱
پشت کوهها

نظرات  (۱۱)

و به فیل من!
لطفن
سلام

مشکل این دفعه تون چیه تا براش نسخه مناسب بپیچیم؟!!
+
راستی خیلی وقته چیزی دستتون نمیگیرید و عکس نمیذارید!
مثلا فیلی در کف دستتون!
هندوستانی در دست!
الزایمر گرفته ای در دست!

منتظرم
یاعلی

مطابق یافته های دانشمندان فیلها حافظشون خیلی خوبه !
درسته میگن دل به دل راه داره !
ولی شوما دیگه کلا حرف دل ما رو کپی پیست می کنی ها ! :|

حاجی من و تو که این حرفا رو نداریم اصن :دی
هوم فیل یا طوطی شکر سخن
یعنی الان دوست دارید قبل سربازی باشید که میشه دفاع از پایان نامه اصلن خوب نیست ...
به حق همین ماه عزیز...
۰۳ مرداد ۹۱ ، ۰۰:۲۹ زهره سعادتمند
مگه فیل شمام هندوستان به ذهنش خطور میکنه؟!
بهتون نمیاد اصن! مگر اینکه تو سربازی رفیق ناباب و اینا..
ینی الان تو دفتر خاطرات سربازیتون قلب تیر خورده و چشم و ابرو می کشید؟:دی
سلام

من ماه مبارکی وب شما میام یاد زولیبا بامیه میفتم!
زولییا بامیه ای که با دیدنشون آلزایمرم خوب میشه!

منتظرم
یاعلی
۰۳ مرداد ۹۱ ، ۰۱:۵۲ زهره سعادتمند
آخ آره!
یادش بخیر اون زولبیا بامیه هه که عقب ماشین بود!..
عجب دعای پر فهم و کمالاتی مارو هم از اینچنین دعاهای خیری بی نصیب نکنید. آمین!
به من و فیل م هم. لدفن.
۱۳ مرداد ۹۱ ، ۱۸:۲۵ الهه(تب فصلی)
خدایا ما که فیل نداریم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">