پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

Worst Case Scenario

جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۱، ۰۱:۵۸ ق.ظ
به نام خدا


اونایی که دعا کردن بلدند دعا کنند لطفن . اونایی که بلد نیستند مثه همیشه بگن آمین.

بدترین وضعی که توی این شیش ماه فکرش رو میکردم داره اتفاق میفته.

لعنت به این سربازی که هیچ فایده ای جز سروته کردن روی اعصاب و روان آدم و تلف کردن عمر نداره.

شیطونه میگه قید همه چیو بزنم برم اصن پشت سرمم نگا نکنم.

بعضی وقتا تنها چیزی که میخوای اینه که یکی دست بذاره رو شونه هات بگه:

فکرشو نکن. همه چی درست میشه .

هرچند خودت بهتر می دونی... فقط میخوای یکی اینو بهت بگه.

۹۱/۰۵/۰۶
پشت کوهها

نظرات  (۲۰)

به حق این ماه مبارک که خدا روی کسی رو زمین نمیندازه، حاجت روا باشید انشالله
سلام
ان شالله که حاجت روا بشید.
+
میتونید از یکی از دوستانتون بخواید که دستش رو بذاره رو شونه تون و همین جملات رو بهتون بگه! کار سختی نیستا!
میخواید آدرس پادگان رو بدید یکی از این اخویام رو بفرستم بیاد مشکل گشایی کنه!
بالاخره ثواب داره!

منتظرم
یاعلی
راستی شما علی القاعده الان باید وبلاگ پشت کوه ها رو ببندید و برید!
بعد با یک وب جدید برگردید!

این دفعه خدای ناکرده مشکلی پیش اومده که سابقه دار تر شدید؟!!

منتظرم
یاعلی
دعا قضا را برمی گرداند هر چند محکم شده باشد. شک نکنین.
حاجی غصه نخور

اونجا هم دیگه مثل قدیم نیست که . گلابیه :)
شوما را ارجاع می دهم به زندگی به سبک شیرازی ها بی خیال باش
دلتنگ نباش امیدت به خدا فردا روز دیگریست ....
فکرشو نکن
همه چی درست می شه

بعدنا غصه می خوری ک چرا این روزا اینقده غصه خوردی
غصه نخور ک بعدنم غصه نخوری
می گذره
اگر چه عین سیخ از جیگر

خدا پشت و پناهت

اون سیخ و جیگرو خوب اومدید!
فکرشو نکن. همه چی درست میشه .
البته من خودم بیشتر از شما به یه همچین چیزی نیاز دارم
"خدایا، یکی این پایین، یکمی کمک می خواد. متوجه که هستی؟
چاکریم. "
۰۷ مرداد ۹۱ ، ۰۰:۴۴ زهره سعادتمند
یا کاشف الکرب..
بزار به 16 ماه برسی اون موقع بگو دیگه
نمیکشه
زود این حرفا برای تو نا سلامتی ...( اینجا رو سانسور میکنم چون خانواده رد میشه ) هستی ...
:دی
سروته 2ساله دیگه
حالا شلوغش کردین
میدونی من کجا سربازی میرفتم؟نمیدونی دیگه
به هر حال من دعا بلد نیستم
امیـــــــــــــــــــــن
آمین
بقیم گفتن منم میگم ، فکرشــــــــــــــــــو نکن ایشالا درس میــــــــــــــــــــــــشه ....
خدایا بدترین قسمت سناریوش رو ختم به خیر کن...
آمیــــــــــــــــن...
قاعده هرچی باشه بالاخره سر پنج شیش ماه اثرش رو تو بسته شدن وب نشون میده!
تکذیب نکنید دیگه!
شواهد موجوده!


منتظرم
یاعلی
سلام
ای بابا! سر دو ماه چونه نزنید خب!
شما الان باید از این وب می رفتید!
نکنه ی قاعدهی بازی عوض شده آقا!

منتظرم
یاعلی
http://img4up.com/up2/20214697347216949595.jpg
اینو دیدم یاده شما افتادم!
واستعینوا بالصبر و الصلاة...

چشم./
۱۰ مرداد ۹۱ ، ۱۷:۳۸ یک پسر نسبتاً معتقد
فکرشو نکن. همه چی درست میشه :)



+ من خودم اوایلی که دانشگاهم عوض شد و میاست برم یه شهر دیگه آن چنان ناراحت و داغون و قاطی پاطی بودم که حد نداشت امّا بعد از گذشت 1سال و نیم از اون موقع تازه دارم میفهمم که واقعاً اون دوره ی زندگیم چقدر به دردم خورد و چقدر برام خوب بود .
+ دعا میکنم برات خوب و زود بگذره ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">