پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

To Play by Their Rules

دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۱، ۰۴:۲۶ ق.ظ

به نام خدا


مشخصه ی هر سیستم بوروکراتیک فاسدی اینه که غیر ممکن در اون وجود نداره

ترجمه ی بچه فهم جمله ی بالا اینه که غیرممکن فقط برا بعضیا وجود داره و برا بعضیای دیگه وجود خارجی ومعنا نداره

بله

اگر جای من بودید چکار میکردید؟

صبر می کردید ،منتظر می موندید و بقیه رو تماشا می کردید که چطور دارند از خلاهای سیستم سو استفاده می کنند؟

صبر می کردید، منتظر می موندید وتماشا می کردید که چطور حق مسلم شما به کسایی داده میشه که بر اساس هیچ منطقی مستحق اون نیستند؟

یا شمام برا گرفتن حقتون از این سیستم فاسد "دست به اقدامات فراقانونی می زدید"؟

خودتون رو بذارید جای یه نفر که چندماه از وقت و انرژیش داره جلو چشمش فقط بخاطر اینکه با هیچ رگه ای از قدرت و ثروت مرسوم جامعه مرتبط نیست ، خیلی ساده به فنا میره.

۹۱/۰۵/۰۹
پشت کوهها

نظرات  (۱۶)

۰۹ مرداد ۹۱ ، ۰۴:۳۰ ஜفــــــــــــــــــرزینஜ
کوه زیاد داریم کدوم کوه هستی؟
گزینه ی سه!
انشالله برسید به حق تون

ما اعتقاد داریم که خدا بزرگه و اینا همشون وسیلن !
حاجی خیلی خفن شدی
فکرکنم اثرات تماشای فیلمهای خفن هست !

خوب این سوال فلسفی سختی هست. تا جایی که من شنیدم در مورد رشوه دادن هم این سوال مطرح هست که اگر جایی می بینی بدون رشوه کارت روانجام نمی دن اگر رشوه بدی گناهی نداره !!! ... مطمئن نیستم البته !

خلاصه هر کاری کردی به ما هم یاد بده بعدا انجام بدیم :)

بعدنشم منظور من لزوما رشوه دادن نبود. خیلی وقتا شما از یه رابطه برا دور زدن ضابطه ها استفاده می کنی. مثلا با یه تلفن کارت حل میشه.یا نامه حتی. تلفن و نامه ای که برا هرکسی مقدور نیست.ماشالا جا هم افتاده این مساله و اصلا چیز عجیبی نیس. این چطوره؟
خب الان مثلن فکر کردی بقیه مثه شما نیستن. هرکس تو زمینه ی خودش از این بدبختیا داره. شهید آوینی بود فکر کنم به سیستم بوروکراتیک می گفت سیستم معاند ساز... همین.

مساله اینه !
چی شد ؟!

اصن خودشو ناراحت نکنین!
فراقانونیش کنین. گناهش پای من!

کجا بودید شما اینهمه وقت ؟!
صبر نمیکردم و خودمو خودکشی میکردم! :-"
مثلا اقدامات فراقانونی مث چی؟؟ آدم باس بدونه چه اقدامیه که بتونه نظر بده!

انواع و اقسام راههای دور زدن ضابطه ها که ماشالا بی شمارن.
من دست به اقدامات فراقانونی میزدم!!!

بح بح !
۱۰ مرداد ۹۱ ، ۰۰:۲۱ زهره سعادتمند
فقط باید امام زمان بیاد.
ینی دیگه اصن راهی نداره. جدی میگم.

من عمیقن معتقدم توی همین وضعیت هم امکان اصلاح وجود داره. راهکارم دارم.
آخه داداش من میگم حیفی رفتی سربازی واس همینه دیگه! راهکاری که داری چیزیه که هیچ کی نداره! البته بعضیا دارن ولی خب برا عملی کردنش باید قوانین رو دور بزنن دور باطل کلن چیز خوبیه!
ای دادا من این وسط چیم پس فقط کافیه بری به سردار دم گوشی اسم منو ببری بعد خودت بقیه اش میبینی که چها میشه
راهکارت به درد خودتون می خوره. یعنی فقط یه مدت کوتاهی جواب می ده. من یکی که که کلن در تمام زمینه های فرهنگی هنری سیاسی و الخ، به استیصال رسیده م.
سلام

ما منتظر راهکار خودتون هستیم که اعتراف کردید " راهکارم دارم" .
تکذیب نکنید! گزینه اش رو میزه! یعنی اعترافتون توی کامنتدونیه!

منتظرم
یاعلی
اصن خب مث چی؟؟
الان من اصن نفهمیدم! چرا مستقیم اشاره نمیکنین خب؟؟
ایشششش
الان مثلا همه فهمیدن چی به چیه؟؟
به نظرم برای هر چیزی در این دنیا راه حلی هست. لزوما راه حل ها مصداقی نیست بلکه در "عرض" یک راه حل کلی وقتی گامی برداشته شود ناخودآگاه راه حل های دیگرش هم به ذهن آدمی انتزاع می شود. من اون راه حل ها را نمی دانم. نمی دانم شاید اشتباه و پخته ی کامل نظر نمی دهم اما اینجا درباره ی چارت کلی حرف زده ام.
http://emrouze.blogfa.com/1390/07

استفاده کردم./
سردار تون کیم بید ، اسمشو بگو براش توبیخی رد کنم تا دیگه تبعیض آشناییت نذاره براتون ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">