پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

بح بح!

شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۱، ۰۱:۰۱ ب.ظ

 گلوله خوردن در فیلمهای هندی ! 


۹۱/۰۵/۲۸
پشت کوهها

نظرات  (۲۰)

پورسانت ایده ما فراموش نشه.
حاجی شوما هم
من که گفتم جدی نیست
خدایا یعنی میشه ماهم فراقانونی شیم
.....
خوشحالیم
۲۸ مرداد ۹۱ ، ۱۴:۱۳ جهاد جهانی
بارالها
یعنی میشه ماهم فراقانونی بشیم
میشه؟
نخند
بخوره تو سرت حق دیگران
خداجون غلط کردم نخواستیم
قانونی کار میکنیم لنگمون گیره چه برسه به فراقانونیش
الهی رضا برضاک
عه.چقده خوشحال شدم.ینی رسما وقتی تو به روز شده ها با عنوان بح بح دیدمتون نیشم باز شد! و خوشحال تر بابت حل شدن خورده کاری تون

من فک کردم از پادگان خدافظی کردین، پست قبل!!!
دستشون درد نکنه...فقط شما که انقد مستجالب الدعوه اید واس مام دعا کنید...


ینی چی الان میشه دقیق توضیح بدید چی شد؟؟!!

دقیقش اینه که دیگه مجبور نیستم برم اونجایی که دوست نداشنم برم ونمی دونستم بعدش چی میشه !
حالا هی غر بزنید سر خدا
آخرش درست میکنه همه چیز را
بعله
با صدای مهران مدیری قدیم. خیلی قدیم!
نچ. یعنی دیگه کچل نمیشین؟؟؟؟ پووووف
الان من دارم سیب زمینی سرخ میکنم و با گوشی کامنت میذارم.تف تو ریا
[نیش خند به توان إن]
خوبه من اینجا رو زیاد چک می کنم وگرنه عکسای هندی از دست می رفت
بعد ربطش با فراقانونی چیطور میشه ؟
جدی بودن خداحافظی عرض کردم
طاعات مقبول عید مبارک :دی
الهی شکر :)
۲۸ مرداد ۹۱ ، ۲۳:۱۲ زهره سعادتمند
یوقت فک نکنید میخوام منت بذارما! نه! اصن من همچین آدمی نیستم! ولی مطمئنا خودتون هم اذعان دارید که از دعاهای من بود! قابل شما رو نداشت البته! جبران میکنید ایشالا.


بعد اونوقت الان کجائید ینی؟ دوس داشتید برید دانشجویی مثلا بعد اونا میخواستن بفرستن تون یه جای دیگه؟
چرا به سربازا توی دانشجویی خوش میگذره؟!
الحمدالله...
همه دارن چی رو می بینن که من نمی بینم؟!
هی صبر کن بینم
خوب از دعاهای بنده حقیر از سر پا تقصیر بارگاه الهی
سواستفاده میکنی
چه شب هایی که پای پروانه آخ ببخشید پای شمع و سجاده چه دعا هایی نکردیم !!!
ای دل غافل
چه نردبونی ساخته است از ریش گرو گذاشتن های ما پیش حق تعالی ....
بسوزد این نمک که دست گیرایی ندارد
مستجالب الدعوه!چه بامزه!حالا بقیه فک می کنن اصطلاح جدیدیه!
.
.
شماها کی یاد میگیرین قدر دنیاتونو بدونین!!!؟؟؟!
۰۷ شهریور ۹۱ ، ۱۰:۰۳ الهه (تب فصلی)
ما مدتی نبودیم و وختی برگشتیم دیدیم چه خبرها که نبوده!!!
خوش برگشتین به وبلاگستان.می دونستیم یه مرغی چیزی جلو پاتون فراری می دادیم بنده خدا رو قربونی نکنن گناه داره آخه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">