پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

Title-less

شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۱، ۰۸:۵۳ ب.ظ

به نام خدا


یه مدت پیش داشتم توی یه سری نوشته های قدیمی غلت میخوردم که دیدم یک زمانی که حوصله ی فکر کردن ودل و دماغ نوشتنم زیاد بوده, یه طبقه بندی از اقسام انسانهای وب نویس انجام دادم که با خوندنش هم ما را  حالت تاثر در بگرفتندی هم نیشمان به قاعده ی بنا گوش باز شد!

و حالا این شما واین طبقه بندی انواع شما !


آدمای شنگول. خوشحال. افسرده.دلمرده.خسته. بی خود.مزخرف. مودب. پاستوریزه. شاسکول. در آستانه خودکشی.روتین. کسل کننده.جذاب. دوست داشتنی. بامزه . معاشرتی.درون گرا.برون گرا. فیلسوف .درسخون. تنبل. سوسول. هویج. سیب زمینی. پررو. بی تربیت. وقیح. با حیا .خجالتی. شکست خورده عشقی. شمع وگل وپروانه یا عاشق. اونم انواع و اقسام پاکباخته. مالباخته .صادق. بی ریا .بی شعور(!) و... احساساتی. کم حرف.حراف . پرمخاطب .اجتماعی. تنها . آرمانگرا . واقع گرا. متوهم . هنرمند . بی حاشیه. سر به زیر. جنجالی . مرموز .لائیک. سکولار. روشنفکر. متحجر. معتقد. مذهبی. بی خیال.بی ادعا. متین. راستگو. چندشخصیتی. سایکی. پزیمیست. آپورتونیست. چپ نمای راست رو. راست نمای چپ رو .پشیمون ونادم. سیگاری. معتاد. تزریقی(!)....

۹۱/۰۶/۰۴
پشت کوهها

نظرات  (۲۳)

خوب بود .اگه خواستی به وبلاگ من هم بیا و در نظرسنجی ها شرکت کن.
الان شما مطمئنید که فقط آدم های وب نویس را طبقه بندی کردید

امان از دست شوما حاجی
بذارید چندباردیگه بخونم ببینم به چه نتیجه ای می رسم
من هرچی گشتم خودم اون وسط پیدا نکردم. دچار بحران شخصیتی شدم!
تزریقی؟؟؟؟
نه بابا!
ای کاش واسه هرکدومشون مصداق هم میاوردی...ینی آدرس وب طرفو میذاشتی
بعضی ها هم چند ویژگی رو با هم دارن: مودب، دوست داشتنی، با حیا، صادق، اجتماعی، بی حاشیه، بی ادعا، متین و واقع گرا.
۰۴ شهریور ۹۱ ، ۲۳:۴۴ زهره سعادتمند
ینی شما به چشم خودت تزریقی دیدی؟! یا دارید حرف درمیارید واسه بچه های مردم!؟
شهیده این طبقه بندیم من! تنهایی این طبقه بندی رو انجام دادین یا کسی هم کمکدون کرده؟:دی
العان ما بین اینهمه طبقه سرگردون موندیم.یه طبقه بزنید به نام ما.
شوما که خوددون چندطبقه اید:خوشحال،مودب،بامزه،درس خون،هنرمند،اجتماعی،معتقد ...
جواب کامنت اوله م خعلی باحال بود:)))

در مورد بنده هم اون هنرمندش رو از کجاش آوردید؟(این ینی بقیش رو خودمم قبول دارم!:دی)
فقط "خسته" رو بچسب !
خود خودشیم ما !
البته جنبه شاسکولی هم داریم که دیگه خوبیت نداره اینجا ذکر بشه !
منم با نظر خانم قرعه موافق م. به شرطی که از خودتون شروع کنید. وقتی یه سوزن به خودت بزنی، تزریقی هم می‌شی!
.
گونه ی من یه گونه ی جدیده. تازه داره به وجود می آد. نسل جدید انسان ها من م دیگه!
نتیجه : بانظر. بالایی که گفته آدرس وب طرف رو میذاشتین موافقم B-)
سلام پست جالبی زدی.بازم از این پستا بزن منتظر پستای بعدیت هستم.امیدوارم وبلاگت هر روز بهتر از دیروزش بشه.
من از وبلاگت دیدن کردم اگه میشه تو هم از فروشگاه من دیدن کن.فروشگاهم پر از محصولایی هستش که توی بازار پیدا نمیشه حتما دیدن کن .خیلی بدی اگه دیدن نکنی!!
اینم آدرسش:
http://negarshop.eshopfa.biz
ممنون میشم یه خرید کوچولو مچلو هم انجام بدی یه خرید کوچولوهااااااا!!!!!
شاد باشی.بازم بهت سر میزنم
الان فک کردی چرا بحث دوچرخه سواری بانوان این‌قدر داغ شده؟!
همین حوالی... ریا نشه البته
اصن من هروخ میام پشت کوه ها و کامنت دونی ش،‌روحم شاد میشه:دی
نمکدون هم بِدون میاد اما یهو رگ اصفانی بودنم گرفت چارتا کلمه ها لهجه دارشدن!

اون هنرمند رو هم از اون پستهای سربازی که فیلم برداری و عکس برداری این کارا رو میکردین گفتم
خب من الان نمیدونم جز کدوم دسته ام ؟؟؟!!!!
با این تفاسیر من یک موجود چند شخصیتی باید باشم پس

چند شخصیتی نه. چند بعدی.
آقا! من همه یاین طبقه هارو تو خودم میبینم!!! یعنی حتی میتونم با ذکر مثالم توضیح بدم! اصن خیلی طبقه بندی دقیقی بود بقرعان!! به جاج مهدیم سلام برسونین،(این مثال شمع و گل و پروانه بود مثلا)
اره همه مدلی این جا پیدا میشه اون بیشعور را خوب امدی
ممنون از حضورت
می بینم که به صورت بالقوه و بالفعل توانایی حمل همه ی این صفات رو دارم
۰۷ شهریور ۹۱ ، ۱۰:۰۱ الهه (تب فصلی)
من اومدم بگم که من از نوع هویجم و دیگر هیچ!
خوبه!
فقط چون من داوطلبم یه ارفاقیم بکنید
ببین حال کن چقدر کامنتم طرفدار داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">