پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

هفت

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۱، ۰۵:۳۷ ب.ظ


چند وقتیه دیگه روشای قدیمی برا بی خیال شدن و فراموش کردن جواب نمیده. 

یه زمانی قدم زدن و حرف زدن و بیرون رفتن و فیلم دیدن و ... اصن از این رو به اون روم میکرد.

کلافگی ما چند وقته دیگه هیچ درمان شناخته شده ای نداره.

۹۱/۰۷/۲۳
پشت کوهها

نظرات  (۱۵)

حاجی من در ای زمینه تجربه دارم. یعنی همچنین دهنم صاف شد سر فراموشی که اصن یه وضعی !

حق المشاوره رو واریز کن به حساب بعد خبر بده

روز خوش
التماس دلار !
۲۳ مهر ۹۱ ، ۱۸:۰۳ خانم ز.عین
زن بگیر برادر
زن بگیر
اصن خودتم فراموش میکنی
والا :دی
۲۳ مهر ۹۱ ، ۱۸:۰۴ خانم ز.عین
[سوت و جیغ و هورا+رقص و پایکوبی و حرکات ضد اخلاقی و ...]
.
.
.
کامنتدونی بازه هنوووووووز :دی
چیز مهمی نی. آخراشه دیگه.
۲۳ مهر ۹۱ ، ۲۰:۴۶ زهره سعادتمند
به عاشق شدن احتیاج دارید!
-حس کردم عطسه کردید دوباره!-

من شکر بخورم اگه عطسه کنم :دی
ما هم تجویز دوستان رو تایید میکنیم
فراموش کردن کلا از همون قدیم هم مغوله(مقوله) ی سختی بود. سخت تر از ترک اعتیاد حتی!
دکتر زیاد شده ها! از نوع علفیش!!
یه زمانی نه چندان دور کلافگی من هم درمان نداشت و به نظرم خیلی دوران خوبی بود !!!
ولی الان چند صباحیست که شاید به ساعتی نرسد که کلا قضایا را فراموش میکنم :|
۲۳ مهر ۹۱ ، ۲۳:۱۱ خانوم جون
آقا اصلا بی خیال بی خیالی


مسری هست گویا !

منم این روزا اینجوریم...
یاد اون پست زندگی به سبک شیرازی افتادم !
کلافگی درد بی درمان روزهای همه ی جوان نماها ..........
زمان بدجووور آرامش بخش است
حتی گاهی خودش فراموشی می آورد
بعضی چیز ها هم آدم را بی خیال می کند
مثل راه حل های دوستان:)
خب بگردید یه روش جدید پیدا کنید!!!
حالا اینا مهم نیس...مهم اینه که من دلم از این آب هویج بستنیا میخواااااااااد
۲۵ مهر ۹۱ ، ۰۰:۱۱ زهره سعادتمند
نزن این حرفا رو برادر من! نزن!
یه روزی برسه که رگباری عطسه میکنی و اصن فرصت نفس کشیدن نداری!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی