پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

پنج

سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۵۷ ق.ظ

به نام خدا

امشب توی مراسم وداع با شهدایی که قراره سه شنبه توی دانشگاهمون تشییع بشن ، استادی رو دیدم که وقت دفاعم قرار بود استاد داورم باشه وحتی خاطرم هست باهاش صحبت کردم وقرار گذاشتم باهاش. ولی بعدش پشیمون شدم. گفتم پایان نامه ی من در مورد رهبریه. اینم که اصن این چیزا رو قبول نداره. فراموشش کردم ورفتم و یه استاد دیگه پیدا کردم که البته همونم آدم بی طرفی نبود از نظر من. امشب به این فکر میکردم که از باطن آدما فقط خدا خبر داره. کسی که بلند میشه میاد مراسم شهدای گمنام با کسی که نمیاد یه فرقایی داره. ولی ماها عادت کردیم با یه مارک غربزده و سکولار زدن به آدما خودمون رو از فکر کردن راحت کنیم. این خیلی بده و نتیجش دامن گیر خودمون میشه. جای جمع خالی بود پا حرفای حاج حسین یکتا.

۹۱/۰۷/۲۵
پشت کوهها

نظرات  (۱۴)

وای خیلی بد ٍ که از ظاهر آدما راجع بهشون قضاوت میکنیم

شرمندگی ٍ بعدش خیلی زجرآوره
lما به خیلی چیز ها عادت کردیم......


التماس نور
دقیقن! وقتی بعضی ها رو توی همچین مراسم ها و مراسم های مشابه میبینم حظ میکنم. بعضی ها برخلاف ظاهر غلط اندازشون، خیلی کارشون درسته
۲۵ مهر ۹۱ ، ۱۱:۳۲ زهره سعادتمند
حاج حسین یکتای خونم کم شده..
گرچه هربارم که برامون حرف میزنه، فقط بهمون فحش میده!
به طرز عجیبی دوس داشتنیه..
واقعا ؟!

عجب ... عجب ...
خوش به حالتون بالاخره بین آدمایی که نوربالا میزنن کلی فرقه حاجی فضولیم گل کرد رشته شما چیست آیا؟
۲۵ مهر ۹۱ ، ۲۱:۰۷ یک پسر نسبتاً معتقد
ما منتظر اولیش هستیم
۲۵ مهر ۹۱ ، ۲۳:۲۳ ستاره صبح
ماها گاهی اوقات دچار تصمیم گیری ها و قضاوتهای عجولانه میشیم. و این به نظرم مهمترین چیزیه که تو دین بهمون سفارش شده. کاش دیندار تر بودیم ....
کاملا معتقدم
ولی احساس میکنم توی این مراسمات فقط برای چند لحظه جو گیر میشیم وبعد از اون هم هیچ اتفاقی نمیفته....
شایدم من اینجوریم .......

جو گیر شدن ینی اینکه نفهمیم چرا رفتارمون عوض میشه و وقتی از جو میایم بیرون چون نفهیدیم چرا باید رفتارمون تغییر کنه، همون رویه ی فبل رو دنبال کنیم.
درضمن حج حسین یکتا را نمیشناسم کین ایشون ؟
۲۶ مهر ۹۱ ، ۲۰:۱۸ زهره سعادتمند
آره انصافا!
اصن آدم بعد صحبتاش میخوره به در و دیوار!
خدا حفظش کنه واقعا!

کارش درسته.
۲۷ مهر ۹۱ ، ۱۰:۰۹ جهادجهانی
منم فرداش توی مراسم تشییع یه استادی رو دیدم که فکرشم نمیکردم حتی نماز بخونه!
خیلی حال کردم

:)
۰۶ آبان ۹۱ ، ۱۹:۱۵ حاجیه خانم
با افتخار اعلام می کنم همه آدما رو از خودم بهتر می دونم.
اومدم بپرسم علوم تحقیقاتی هستی، که از کامنتها فهمیدم بعله!

خوش اومدین!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی